eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGORe: INTELIGO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.ebone.net!news1.ebone.net!news.tele.dk
    !small.news.tele.dk!194.25.134.62!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-o
    nline.de!t-online.de!newsrouter.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-fo
    r-mail
    From: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <a5ehr2$857$1@news.tpi.pl> <1...@t...net.pl>
    <a5eja0$dnv$1@news.tpi.pl>
    Subject: Re: INTELIGO
    Lines: 10
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Message-ID: <qTFe8.135771$V52.1397056@news.chello.at>
    Date: Tue, 26 Feb 2002 06:25:26 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.24.188
    X-Complaints-To: a...@n...chello.at
    X-Trace: news.chello.at 1014704726 62.179.24.188 (Tue, 26 Feb 2002 07:25:26 CET)
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Feb 2002 07:25:26 CET
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:166249
    [ ukryj nagłówki ]

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:a5eja0$dnv$1@news.tpi.pl...
    > Mam wrazenie, ze wlasnie sprawy kartowe beda najczesciej
    > rozpatrywane przez Arbitra.

    No ale jaki tu jest sens: klient zglasza reklamacje, ze nie dokonywal
    transakcji na 10 tys. zlotych. Bank zwraca sie do Visy - która nie odpowiada
    w ciagu 30 dni. I co ma zrobic bank? Oddac pieniadze klienowi, a samemu
    czekac na odpowiedz? Wedlug mnie to zbyt duze pole do naduzyc...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1