eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGORe: INTELIGO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!
    news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO
    Date: Tue, 26 Feb 2002 21:45:10 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 30
    Sender: w...@p...onet.pl@c22-246.icpnet.pl
    Message-ID: <k...@4...com>
    References: <a5ehr2$857$1@news.tpi.pl> <1...@t...net.pl>
    <a5eja0$dnv$1@news.tpi.pl> <qTFe8.135771$V52.1397056@news.chello.at>
    <a5flik$q52$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: c22-246.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1014756327 2706 62.21.22.246 (26 Feb 2002 20:45:27 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Feb 2002 20:45:27 GMT
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8/32.548
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:166474
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 26 Feb 2002 10:43:16 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Poufne regulacje organizacji nie interesuja klienta. Przede wszystkim
    >dlatego, ze klient noe moze zapoznac sie z nimi. Dla klienta i banku wiazaca
    >jest umowa zawarta miedzy nimi. POniewaz umowy te nie precyzyja w sposob
    >odrebny terminow rozpatrywania reklamacji kartowych, nalezy korzystac z
    >ogolnie przyjety zasad rozpatrywania reklamacji.

    A jaki jest ogolnie przyjety sposob ? Zwykle umowy nic nie mowia o
    terminie rozpatrywania reklamacji :(

    >Nalezy naciskac na banki aby w ciagu krotkiego czasu rozpatrywaly
    >reklamacje. Wydaje mi sie, ze 30 dni jest okresem pozwalajacym na
    >rozstrzygniecie sprawy [hehe, jeszcze kilka m-cy temu uwazalem, ze bankowi
    >powinny wystarczyc 3 m-ce ;), WF chyba wtedy pisal o 4 tygodniach, a teraz
    >zadaje pytanie o podstwe prawna ;)].
    >
    Nadal nie uwazam, ze bank powinien byc zobowiazany do calkowitego
    rozpatrzenia reklamacji w najwyzej miesiac. Ale niestety ciagle nie
    widze podstawy prawnej, ktora by banki do tego zobowiazywala.
    Po 30 dniach bez odpowiedzi sprawe mozna skierowac do arbitra ale za
    rozpatrzenie sie placi (czy raczej wplaca kaucje) i kwota jest
    ograniczona.
    I pozostaje pytanie czy w te 30 dni bank musi dac ostatecna decyzje
    czy tylko jakakolwiek odpowiedz
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl
    Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
    galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1