eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligoRe: Inteligo
  • Data: 2004-11-16 17:49:40
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Zdaje się, że miała prawo być niezadowolona z takiej obsługi. Inteligo
    > podaje na swojej stronie sesje KIR, klient może sobie poczytać i
    > zastosowawszy się do tego oczekiwać rezultatu, czyli kasy na koncie w
    > terminie. To dobrze, że starają się potwierdzić większe kwoty, ale nie
    > kosztem terminu wykonania przelewu.
    >
    >> w afekcie jeszcze decydując się na zamknięcie konta,
    >
    > Skoro sposób obsługi nie potwierdził jej oczekiwań, to głosuje nogami.
    > Takie
    > prawo każdego.

    Jak już ktoś wcześniej stwierdził, być może nie była dostępna pod telefonem
    podanym przy zakładaniu konta inteligo,
    co wydaje mi się bardzo prawdopodobne,

    już tutaj ktoś napisał, że on jest informowany w ~30 minut po zleceniu
    przelewu,
    u mnie te telefony zawsze sa w poludnie i przelew wychodzi,

    dlatego jej reakcja wydaje mi sie nie do konca uzasadniona,


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1