eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligoRe: Inteligo
  • Data: 2004-11-16 18:45:01
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Pierwszy blad - nieznajomosc regulaminu banku
    > Akurat w tym zakresie regulamin Inteligo nie rozni sie od regulaminow
    > innych bankow.
    > ZADEN bank nie zagwarantuje ci, ze (pomomo zlozenia w stosownym
    > czasie, odpowiednim do godzn sesji KIRu) przelew zostanie
    > zrealizowany tego samego dnia. Banki rezerwuja sobie na to minimum
    > 24h w ciagu dni roboczych, albo i wiecej.
    > Z faktu ze 99% (albo i wiecej dziewiatek...) takich przelewow jest
    > realizowanych w tym samym dniu nie wynika, ze tak byc MUSI.
    > Dlatego udzielane ci w tym watku rady o zglaszaniu reklamacji i
    > liczeniu strat mozesz sobie... schowac. Miejsce schowania sama
    > wybierz cobym i ja nie byl posadzony o antyfeminizm...;-)

    To nie był żadne antyfeminizm, tylko najpospolitsze chamstwo. A z tego co
    autorka wątku napisała, to raczej była niezadowolona z poślizgu w
    telefonowaniu w sprawie przelewu. Czyli: ten przelew mógł się spokojnie
    załapać na te 99% przypadków, o których piszesz, gdyby nie obsuwa czasowa z
    telefonem. I stąd niezadowolenie z jakości obsługi. Masz oczywiście rację w
    sprawie zasad wykonywania przelewów i ewentualnych reklamacji, ale zdaje
    się nie o to chodziło.

    > Drugi blad.
    > Jak ci sie udalo wydedukowac, ze okreslenie d..a dotyczy twojej osoby
    > a nie sytuacji, to ja nie wiem. Nie jestes aby nadwrazliwa?

    Hmmm - a co napiszesz o argumencie fizjologicznym? To też nadwrażliwość? I
    skąd pomysł, że osoba chamsko zaatakowana ma podkulić ogon, bo jak nie, to
    będzie "nadwrażliwa" i będzie musiała "wyluzować" ?


    > Jak tak dalej pojdzie to niedlugo op...sz jakiegos faceta
    > ustepujacego ci miejsca w tramwaju "za caloksztalt oraz za to ze
    > wcale nie jestes od niego starsza, niech sobie nie mysli".
    > Zalecilbym ci czesto stosowany w usenecie czopeczek na wstrzymanie ale
    > pewnie znowu wylezie ze mnie jakas szowinistyczna zwierzyna...
    > Moze chociaz wiecej spacerow na swiezym powietrzu...;-)

    Aleś się roooozpisał :-) ! Idąc Twoim tropem mam radę - następnym razem jak
    Cię ktoś wyzwie np. od ch... albo zastosuje jakąś chamską zagrywkę, to
    zintensyfikuj spacery i broń Boże nie reaguj - wszak mógłbyś być posądzony o
    "nadwrażliwość" :-)




    > Trzeci blad to brak wnioskow z doswiadczen przeszlosci.
    > Mimo ze masz to konto od niedawna to moze juz wiesz, ze bankolinie
    > maja bezplatna?
    > Sprobuj nastepnym razem zaraz po zleceniu przelewu na znaczna kwote
    > zadzwonic na 0-800 121 121 z tekstem: "Wlasnie zlecilam przelew na
    > kwote xxxxx, chcialabym go potwierdzic. Czy moge cos zrobic aby juz
    > teraz ten przelew byl uznany za potwierdzony bo _zalezy mi_ zeby
    > jeszcze dzis doszedl?"


    No to już jest ROTFL.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1