eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligoRe: Inteligo
  • Data: 2004-11-16 18:20:11
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Kasislawek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:2e9a.00000212.419a2dd3@newsgate.onet.pl...
    > > Ja się cicho z boku wtrącę...

    Ja tez, choc strach tak pomiedzy d..y, kobiety i buraki...;-)

    > > > Jak napiseś buraku
    > >
    > > Ratunku! Kultury! Dorośli ludzie, spore pieniądze a zachowanie jak w
    > > podstawówce...
    >
    > Masz całkowitą rację poniosło mnie.Przepraszam.Byłam zdenerwowana tym,że
    > pieniądze nie doszły na dzisiaj na rachunek inwestycyjny,

    Pierwszy blad - nieznajomosc regulaminu banku
    Akurat w tym zakresie regulamin Inteligo nie rozni sie od regulaminow innych
    bankow.
    ZADEN bank nie zagwarantuje ci, ze (pomomo zlozenia w stosownym czasie,
    odpowiednim do godzn sesji KIRu) przelew zostanie zrealizowany tego samego
    dnia. Banki rezerwuja sobie na to minimum 24h w ciagu dni roboczych, albo i
    wiecej.
    Z faktu ze 99% (albo i wiecej dziewiatek...) takich przelewow jest
    realizowanych w tym samym dniu nie wynika, ze tak byc MUSI.
    Dlatego udzielane ci w tym watku rady o zglaszaniu reklamacji i liczeniu
    strat mozesz sobie... schowac. Miejsce schowania sama wybierz cobym i ja nie
    byl posadzony o antyfeminizm...;-)

    > a tu mi gościu pisze
    > o tym,że dupa(gdyby napisał kobieta,baba nie miałabym pretensji,ale dupa -
    > jakoś nie lubię kiedy takim słowem nazywa się kobietki:)) i dlatego robię
    > problemy, i że mam okres,więc nerwki puściły:)

    Drugi blad.
    Jak ci sie udalo wydedukowac, ze okreslenie d..a dotyczy twojej osoby a nie
    sytuacji, to ja nie wiem. Nie jestes aby nadwrazliwa?
    Jak tak dalej pojdzie to niedlugo op...sz jakiegos faceta ustepujacego ci
    miejsca w tramwaju "za caloksztalt oraz za to ze wcale nie jestes od niego
    starsza, niech sobie nie mysli".
    Zalecilbym ci czesto stosowany w usenecie czopeczek na wstrzymanie ale
    pewnie znowu wylezie ze mnie jakas szowinistyczna zwierzyna...
    Moze chociaz wiecej spacerow na swiezym powietrzu...;-)

    > > > tobie odpowiada taki sposób potwierdzania-8:00 zlecenie
    > > > przelewu, o 20:30 telefon z prośbą potwierdzenia?
    > >
    > > I tu jest ewidentny problem - nie w dzwonieniu z potwierdzeniem, tylko
    > > w zrobieniu tego zbyt późno.

    Jaki problem?
    Minely 24h?

    Trzeci blad to brak wnioskow z doswiadczen przeszlosci.
    Mimo ze masz to konto od niedawna to moze juz wiesz, ze bankolinie maja
    bezplatna?
    Sprobuj nastepnym razem zaraz po zleceniu przelewu na znaczna kwote
    zadzwonic na 0-800 121 121 z tekstem: "Wlasnie zlecilam przelew na kwote
    xxxxx, chcialabym go potwierdzic. Czy moge cos zrobic aby juz teraz ten
    przelew byl uznany za potwierdzony bo _zalezy mi_ zeby jeszcze dzis
    doszedl?"
    Wiesz, wszedzie pracuja ludzie...

    --
    Pozdrowienia
    --
    Slawek Kos ---> s...@p...com



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1