eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligoRe: Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo
    Date: Wed, 17 Nov 2004 18:57:51 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 10
    Sender: g...@o...pl@dial-6840.wroclaw.dialog.net.pl
    Message-ID: <cng3in$k7s$1@news.onet.pl>
    References: <cncqil$kk3$1@news.dialog.net.pl>
    <2...@n...onet.pl> <cng22j$srp$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-6840.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1100714391 20732 62.87.249.184 (17 Nov 2004 17:59:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 17 Nov 2004 17:59:51 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:325395
    [ ukryj nagłówki ]

    > Po drugie prośba o potwierdzenie przelewu następuje zwykle przed jego
    > realizacją, co wskazywałoby na to, że przelew został zlecony na dzień
    > następny.

    Według autorki przelew został nie został zlecony na dzień następny. Twoja
    teoria więc upada. Z resztą nie chodzi o to, że bank ma prawo do
    potwierdzenia telefonicznego przelewu (bo ma), ale o opóźnienie w tym
    powiadomieniu. Czy to był taki problem zadzwonić rano i puścić przelew
    zamiast dzwonić wieczorem i opóxniając przelew wkurzyć klientkę?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1