eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligoRe: Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo
    Date: Fri, 19 Nov 2004 12:06:05 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 37
    Sender: g...@o...pl@dial-4195.wroclaw.dialog.net.pl
    Message-ID: <cnkk5v$scl$1@news.onet.pl>
    References: <cng7rd$pnt$1@inews.gazeta.pl> <5...@n...onet.pl>
    <cnim1c$k1o$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-4195.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1100862463 29077 62.87.142.99 (19 Nov 2004 11:07:43 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 19 Nov 2004 11:07:43 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:325689
    [ ukryj nagłówki ]


    > Rachunek Inteligo jest powiązany z funduszem inwestycyjnym zakładką
    > "Inwstycje" - i jest to właśnie PKO CS - a mój wniosek wziął się z Twojego
    > określenia: "konto powiązane z rachunkiem inwestycyjnym" - błędnie
    > zrozumiałem, że chodzi Ci właśnie o to powiązanie każdego konta Inteligo,
    > podczas gdy to o czym piszesz to tylko Twój sposób używania rachunku w
    > Inteligo dla potzreb rachunku inwestycyjnego. Mój błąd, ale wynikający z
    > Twojego braku precyzji.


    Ja się jednak wtrącę ;-) Mylisz rachunek inwestycyjny z funduszem
    inwestycyjnym, ale konkludujesz, że Twój błąd jest skutkiem czyjegoś braku
    precyzji? No bez przesady :-)


    > 2. Jak pisałem wcześniej przelewy potwierdzane są ZWYKLE przed realizacją,
    ale
    > spotkałem się z sytuacją, że konsultant Inteligo dzwonił po wykonaniu
    przelewu
    > w celu jego potwierdzenia. Sprawdź więc na historii swojego rachunku i w
    > kalendarzu czy dzień na który zleciłaś przelew był dniem roboczym i czy
    > przypadkiem potwierdzenie nie nastąpiło po wykonaniu przelewu.

    Przelew został zlecony 16 listopada o 8 rano. Skoro pieniądze miały się
    znaleźć na rachunku inwestycyjnym w Pekao 17 listopada, to raczej nie był to
    przelew zlecony na 17.11. Stąd wynika kolejność: 8 rano 16.11 zlecenie,
    20.30
    16.11 telefon z potwierdzeniem. Trochę późno - i stąd zdenerwowanie zapewne,
    bo wtedy prawdopodobieństwo pojawienia się pieniędzy 17.11 przed południem
    maleją.


    > Konto w Inteligo mam ponad dwa lata i je sobie chwalę i może wiem o nim za
    > dużo, żeby zrozumieć co autor postu miał na myśli.

    To jednak chyba nie zależy od "stażu" w Inteligo :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1