eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i Masterlink - proceduryRe: Inteligo i Masterlink - procedury OT
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: m...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Date: 15 Sep 2004 15:14:31 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 43
    Message-ID: <4...@n...onet.pl>
    References: <ci9ejc$she$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1095254071 20165 213.180.130.18 (15 Sep 2004 13:14:31
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 15 Sep 2004 13:14:31 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.29.70.18, 192.168.243.39
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:315903
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > > Mysle ze kilku niezadowolonych klientow nie wymusi na Inteligo zmiany
    > firmy.
    >
    > Jak ich ilośc będzie rosła, to możesz się zdziwić ;-)
    >
    > >Poza tym jesli chodzi o kuriera to on nie ma
    > > wchodzic w tylek Wam i byc dostepnym przez 24na dobe. To tez czlowiek i
    > ciezko
    > > pracuje noszac paczki do klientow od ktorych zazwyczaj tylko wysluchuje
    > skarg.
    > > A spoznil sie moze 2godziny bo mial problem z autem... bo byly korki...
    > czy
    > > powodow moze byc jeszcze kilka. Ale ktos egoistyczny i zapatrzony w siebie
    > > nigdy nie zrozumie ze kurier tez czlowiek i tez miewa czasem ciezki dzien,
    > a do
    > > tego wsystkieo jeszcze musi sie usmiechac do klientow. Eh zawsze sa dwie
    > strony
    > > medalu...  warto czasem spojrzec na te druga strone. A Inteligo zachecam
    > do
    > > dalszej wspolpracy z Masterlinkiem, moge dac sobie obciac palec ze skarg
    > na
    > > Masterlinka Inteligo dostaje niewiele w porownianiu z iloscia wysylanych
    > > paczek. Tak wiec zycze im dalszej dobrej wspolpracy.
    >
    > Tak masz rację - mam w nosie  "problemy" niesłownego kuriera, który próbuje
    > na klienta przerzucać koszty swojej pracy i nie trzyma się procedur. Uważam
    > tez, że powinien być wywalony na zbity ryj. Jak już ktoś Ci napisał - komuna
    > sie na szczęście skończyła. BTW - z takimi poglądami na relacje firma-klient
    > powinieneś wyemigrować do Korei Płn.
    >

    A Ty mozesz jechac do kraju durniow - USofA. Gdyby wszyscy mieli takie
    podejscie jak Ty to niebyloby ludzkosci... Wazne zeby uprzykrzyc zycie innym...
    bravo. To podejscie godne czlowieka, Jestes wielki. Nieznajac czlowieka chcesz
    go wywalic z pracy... no super mam nadzieje ze kiedys noga Ci sie podwinie,
    ktos zlozy na Ciebie skarge i wylecisz na zbity ryj, bo tak sobie chce jakis
    klient.... pozdr i milego zycia zycze... mam nadzieje ze niebedzie takie proste
    jak Twoje wypowiedzi


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1