    From: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Date: Wed, 15 Sep 2004 22:41:58 +0200

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:493f.000005d3.41482e21@newsgate.onet.pl...
    > Poza tym jesli chodzi o kuriera to on nie ma
    > wchodzic w tylek Wam i byc dostepnym przez 24na dobe. To tez czlowiek i
    ciezko
    > pracuje noszac paczki do klientow od ktorych zazwyczaj tylko wysluchuje
    skarg.
    > A spoznil sie moze 2godziny bo mial problem z autem... bo byly korki...
    czy
    > powodow moze byc jeszcze kilka.
    Młody jeszcze jestem, ale tam gdzie przyszło mi dotychczas pracować, jakoś
    nikt nie uważał, że ma prawo do nie wywiązywania się z umówionych terminów.
    Po prostu ma być zrobione tak jak było umówione, a klienta nie powinno
    interesować czy nie spałem w nocy, czy jestem zawalony masą spraw, że ktoś
    jest na urlopie, albo, że zepsuł się komputer, a w dukarce nie ma tonera...
    Pracownik Banku, Masterlinka a nawet McDonalda w relacji z klientem
    reprezentuje całą firmę. Dlatego jeśli nie wywiązuje się z terminu to nie
    ważne czy stał w korku czy miał problemy z autem. Powinien:
    - zadzwonić, przeprosić, umówić się na inny dogodny termin
    - dostarczyć przesyłkę o umówionej porze i jeszcze raz przeprosić i tak,
    uśmiechać się
    - w przyszłości skutecznie unikać takich błędów
    Pracownik firmy kurierskiej i każdej innej ma obowiązek nie mieć problemów z
    samochodem i planować spotkania tak, żeby nie zatrzymywały go korki.

    > Ale ktos egoistyczny i zapatrzony w siebie
    > nigdy nie zrozumie ze kurier tez czlowiek i tez miewa czasem ciezki dzien,
    a do
    > tego wsystkieo jeszcze musi sie usmiechac do klientow.
    Jak każdy - pracownik banku, sklepu, McDonalda;-) Dlaczego dla kurierów
    miałbym robić wyjątek?

    > Eh zawsze sa dwie strony
    > medalu... warto czasem spojrzec na te druga strone. A Inteligo zachecam
    do
    > dalszej wspolpracy z Masterlinkiem, moge dac sobie obciac palec ze skarg
    na
    > Masterlinka Inteligo dostaje niewiele w porownianiu z iloscia wysylanych
    > paczek.
    Jasne, bo akurat z pewnością problemy miały tylko osoby z tej grupy
    dyskusyjnej, a inni byli w pełni zadowoleni;-) Mało skarg, bo mało komu chce
    się interweniować, ale zachęciłeś mnie do tego, żebym zadzwonił.

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec