eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i Masterlink - proceduryRe: Inteligo i Masterlink - procedury OT
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Date: Wed, 15 Sep 2004 22:41:58 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 48
    Message-ID: <ciaaop$70a$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ci990l$qql$1@news.onet.pl> <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb236.tarnobrzeg.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1095282266 7178 213.77.197.236 (15 Sep 2004 21:04:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Sep 2004 21:04:26 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-User: Artur.Surowiec
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:315955
    [ ukryj nagłówki ]


    <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:493f.000005d3.41482e21@newsgate.onet.pl...
    > Poza tym jesli chodzi o kuriera to on nie ma
    > wchodzic w tylek Wam i byc dostepnym przez 24na dobe. To tez czlowiek i
    ciezko
    > pracuje noszac paczki do klientow od ktorych zazwyczaj tylko wysluchuje
    skarg.
    > A spoznil sie moze 2godziny bo mial problem z autem... bo byly korki...
    czy
    > powodow moze byc jeszcze kilka.
    Młody jeszcze jestem, ale tam gdzie przyszło mi dotychczas pracować, jakoś
    nikt nie uważał, że ma prawo do nie wywiązywania się z umówionych terminów.
    Po prostu ma być zrobione tak jak było umówione, a klienta nie powinno
    interesować czy nie spałem w nocy, czy jestem zawalony masą spraw, że ktoś
    jest na urlopie, albo, że zepsuł się komputer, a w dukarce nie ma tonera...
    Pracownik Banku, Masterlinka a nawet McDonalda w relacji z klientem
    reprezentuje całą firmę. Dlatego jeśli nie wywiązuje się z terminu to nie
    ważne czy stał w korku czy miał problemy z autem. Powinien:
    - zadzwonić, przeprosić, umówić się na inny dogodny termin
    - dostarczyć przesyłkę o umówionej porze i jeszcze raz przeprosić i tak,
    uśmiechać się
    - w przyszłości skutecznie unikać takich błędów
    Pracownik firmy kurierskiej i każdej innej ma obowiązek nie mieć problemów z
    samochodem i planować spotkania tak, żeby nie zatrzymywały go korki.

    > Ale ktos egoistyczny i zapatrzony w siebie
    > nigdy nie zrozumie ze kurier tez czlowiek i tez miewa czasem ciezki dzien,
    a do
    > tego wsystkieo jeszcze musi sie usmiechac do klientow.
    Jak każdy - pracownik banku, sklepu, McDonalda;-) Dlaczego dla kurierów
    miałbym robić wyjątek?

    > Eh zawsze sa dwie strony
    > medalu... warto czasem spojrzec na te druga strone. A Inteligo zachecam
    do
    > dalszej wspolpracy z Masterlinkiem, moge dac sobie obciac palec ze skarg
    na
    > Masterlinka Inteligo dostaje niewiele w porownianiu z iloscia wysylanych
    > paczek.
    Jasne, bo akurat z pewnością problemy miały tylko osoby z tej grupy
    dyskusyjnej, a inni byli w pełni zadowoleni;-) Mało skarg, bo mało komu chce
    się interweniować, ale zachęciłeś mnie do tego, żebym zadzwonił.

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1