    From: "skippy" <m...@t...moon>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Date: Mon, 28 Mar 2011 22:36:05 +0200
    <imneo1$g2j$1@inews.gazeta.pl> <imnkm7$pnr$1@news.onet.pl>
    <imnr3d$plg$1@inews.gazeta.pl> <imnu1e$usj$1@news.onet.pl>
    <fcdwb064p329$.1ouotj9h5zd9e.dlg@40tude.net> <imo17f$cjk$1@news.onet.pl>
    <1y0w4wslk0kr2$.tc146yk3syfc.dlg@40tude.net> <impda7$uu6$1@news.onet.pl>
    <7...@j...googlegroups.com>
    <imph10$gsj$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@e...googlegroups.com>
    <impp8p$enp$1@inews.gazeta.pl>
    <qp32j5helskg.1ohm6317sklvj$.dlg@40tude.net>
    <imqgt2$51e$1@inews.gazeta.pl>
    <1os4o1kjvzhe0$.c6pm42fs46nb$.dlg@40tude.net>
    <imqpvm$7eg$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik " sys29" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:imqpvm$7eg$1@inews.gazeta.pl...

    > Zadałeś pytanie jak nastoletnie dziecko :-) Czyżbyś nie wiedział, że
    > klasa
    > polityczna na całym świecie to bezczelne cwaniaczki. Mają w dupie
    > elementarną
    > przyzwoitość. Mają też w dupie wolność, sprawiedliwość i prawa obywateli.
    > Liczy się tylko eksploatacja koryta. A gdy w korycie zaczyna brakować
    > kasy,
    > to ją dodrukują ... i okradną tych, którzy się jeszcze nie urodzili.
    >

    > pozdr.
    > sys29

    no nic, mam dużo wątpliwości co do JKM, ale po tej kompletnej degrengoladzie
    platformy już wiem, że zagłosuję na niego

    jest jakaś szansa, że chociaż się dostanie do sejmu i czasem powie w twarz
    na wizji jakiemuś złodziejowi trochę prawdy

    to już by było dużo, bo ci idioci potrafią się kłócić czy nasi żołnierze
    mają ginąć w libii albo czy mpo ma sprzątać wypalone znicze
    oby tylko go nie spotkał przypadek jak Janowskiego, Nowaka czy podobny

    z żenady bieżącej: tusk rozbrajająco powie, że urzędnicy mało zarabiają więc
    trudno od nich dużo wymagać
    http://www.polskatimes.pl/pap/385416,tusk-urzednicy-
    zarabiaja-tak-sobie-nie-mozna-od-nich-zbyt,id,t.html
    zapominając, że urzędnicy dowolnego szczebla są w praktyce nieusuwalni, a z
    naszych podatków mają gwarant wiktu, opierunku i emeryturki
    jak zawód ma tego typu przywileje?
    chyba one są troche warte, do k.nędzy
    rozwalił mnie ten misiu takim postawieniem sprawy na samym czubku wiadomo
    czego