    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Date: Wed, 30 Mar 2011 16:14:25 +0200

    Waldek wrote:

    > Jest jeszcze jeden maly problem, droga eliminacji naturalnej lub nie
    > takie abstrakcyjne spoleczenstwo pozbedzie sie tych wszystkich
    > "nieporadnych" tylko kto bedzie pracowal na dobra cwaniaka ? - ten drugi
    > cwaniak bedzie chcial byc wiekszym cwaniakiem

    Tu się z tobą zgadzam. Socjaliści hodują nieporadnych by mogli ich
    wykorzystywać. Przyjrzyj się gospodarce PRL. Gdzie wszyscy mieli równe
    żołądki i wszystko się należało i wszystko było za darmo. Tylko partyjni
    mieli swoje sklepy i swoje talony na samochody i swoje przydziały na
    mieszkanie. I takie wszystko było wspaniałe, że fabryki wtedy nazywane
    zakładami pracy zajmowały się handlem ziemniakami i cebulą na zimę. PKO SA
    to był jedyny bank na świecie, który handlował spodniami, podpaskami i pastą
    do zębów za dolary. Taka to była równość. Nie wiem ile masz lat. Ja w tej
    rzeczywistości żyłem większość swojego życia. Te rozmowy to są pozostałości
    po tamtej rzeczywistości gdzie wszystko wszystkim się należało.