  • Data: 2011-03-30 15:02:39
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: Elab <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wychodzi z tego, że Wy tęsknicie za sojuszem robotniczo- chłopskim. Tylko te
    > dwie grupy społeczne wypracowują jakieś dobra. Reszta żyje z czyichś podatków.
    > Nawet jak prywatnie robotnik idzie do lekarza to też płaci jakby podatek. No
    > nie, w Waszym systemie dochodzi jeszcze klasa panująca. Nie wiem z czego żyje
    > Korwin, ale coś mi się wydaje, że to główny podatkożerca.

    czy ty potrafisz w ogóle myśleć w liczbie pojedynczej, o myśleniu
    samodzielnym nie wspomnę, w Twoich wypowiedziach ciągle są jakieś grupy,
    wspólnoty itp itd, a do mnie się zwracasz Wy ( może zostało ci to po: wy
    towarzyszu )

    Wiesz dla mnie jedynym wytłumaczeniem może być to ... że bydło w
    stadzie chyba czuje się po prostu lepiej.