  • Data: 2011-03-30 18:54:29
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:gd8670lfzoxz$.yc9vj2rms3nl$.dlg@40tude.net...

    > Ten "ogrom" wydatków to demagogia za którą ukrywają się geszefty
    > polityków.
    > Czy ktoś z Was zna powody dlaczego pan X piastował ważne stanowisko
    > państwowe a potem został prezesem spólki Y? Te wszystkie rady nadzorcze,
    > giełdy, instytucje finansowo-hazardowe....te wszystkie miękkie lądowania.
    >
    > Nie chodzi o to że na pensje wydawane są to jakieś znaczące pieniądze, ale
    > o to że miernoty, których najmocniejszą stroną jest ładny uśmiech i modny
    > krawat zarządzają spólkami SP, wprowadzając je często w tarapaty.

    to jest jeden z głównych problemów
    koryto jest za wielkie, politycy upychają kolesi i rodziny gdzie się da
    dawałem niedawno link o tym jak LSD zmajstrowało pasożyta o nazwie
    Centralwings, to bardzo czytelny przykład.
    http://hotnews.pl/artpolska-1261.html

    dokąd państwo będzie prowadziło działalność gospodarczą, będzie tak zawsze
    koryto jest za wielkie i politycy mają zbyt dużo mozliwości kombinacji w tym
    zakresie