  • Data: 2011-03-30 19:59:14
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po pierwsze nie wkłądaj mi do ust rzeczy których nie napisałem:
    "Z tego wywodu wynika, ze ludzie nie są zdolni do współpracy bez
    urzędników i bez przymusu."
    To nie moje ani nawet w przybliżeniu nie napisałem czegoś takiego.

    Co do "dowodu" to oboje wiemy że stosujesz sztuczkę. Mógłbyś się równie
    dobrze zapytać "udowdnij dlaczego Słońce i Alfa Centaurii się nie kochają".
    Nie można dowodzić zjawisk, które są wynikiem innych zjawisk z tym że tych
    pierwszych jeszcze nikt nie zaobserwował. Nie istniał jeszcze w
    rzeczywistości Twój Świat w związku z tym, nie mogę orzekać o zajawiskach
    tam występujących.

    Jedyną przesłanką stojącą za moją tezą jest doświadczenie życiowe (niestety
    tylko w tym świecie) i płynący z tych doświadczeń zdrowy rozsądek.

    Pozwól jednak, że ja poproszę Ciebie abyś Ty odpowiedział na moje końcowe 3
    pytania, w moim ostatnim poście.