  • Data: 2011-12-17 18:46:49
    Temat: Re: Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro większość rezerw mamy w Euro, to jak Euro się posypie jeszcze
    > bardziej, nasze rezerwy będą g... warte. mamy więc wybór pożyczyć te durne
    > 6mld ratując pozostałe 70mld albo stracić większość.
    > Co oczywiście nie oznacza że że pożyczając te 6 mld zażegnamy
    > niebezpieczeństwo posypania się Euro. Może jednak warto coś zrobić niż
    > zgodnie z narodowym zwyczajem spierdalać każdorazowo gdy jest jakiś
    > problem.

    Root a nie wiesz czasami ile trzeba bybyło pożyczyć do MFW aby uratować
    bankruta jakim jest teraz Portugalia... ?.

    http://www.bloomberg.com/quote/GSPT2YR:IND/chart
    http://www.bloomberg.com/quote/GSPT5YR:IND/chart
    http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=GSPT10YR:
    IND

    ..... tzn. ile do wykupu (np. w przyszłym roku) jest tych 2, 5 i 10 latków i
    po jakich cenach teraz one chodzą .

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/