eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki bank w UK? Hsbc? Barclays? a moze Royal Bank of ScotlandRe: Jaki bank w UK? Hsbc? Barclays? a moze Royal Bank of Scotland
    From: t...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki bank w UK? Hsbc? Barclays? a moze Royal Bank of Scotland
    Date: Sun, 16 Mar 2008 01:25:34 -0700 (PDT)
    <frcopg$3bc$1@news.interia.pl> <B5mCj.5676$jH5.5005@newsfe3-win.ntli.net>
    <frdntp$gkh$1@news.interia.pl>
    <3...@i...googlegroups.com>
    <frefof$ks0$1@news.interia.pl>
    <R_CCj.19589$fx1.17844@newsfe4-gui.ntli.net>
    <frgdsn$a31$1@news.interia.pl>
    <C6UCj.20836$kN5.15349@newsfe1-gui.ntli.net>
    <frh7b1$ave$1@news.interia.pl> <iIWCj.18$va4.1@newsfe4-gui.ntli.net>
    <frhhb9$p3q$1@news.interia.pl>

    wiadomościnews:iIWCj.18$va4.1@newsfe4-gui.ntli.net..
    .

> [...]
    > istotne jest jak najdłużej istnieć w BIKu jako kredytobiorca (albo chociażby
    > zarejestrowany wyborca).
    > Naprawdę nie chodzi tylko o bankructwo.

    > Czy to dowodzi, że bank nie brał pod uwagę Twoich obrotów?
    > Dostałeś 2k, bo miałeś obroty 500.
    >
    > [ciach]

    > Ja bym wolał wybrać taki bank, z którego będę zadowolony również za 5 i za
    > 10 lat...
    > Nikogo nie namawiam do HSBC, nie mam z tego żadnej prowizji.
    > Kolega Tom nie napisał, że koło domu ma tylko jeden bank - wtedy byśmy mu

    teraz dopiero mam metlik w głowie. to ma byc moje pierwsze konto,
    sprawa KK jest wazna ale nie najwazniejsza. jesli dostane od razu
    karte do zakupow w necie to moge troche poczekac na KK nie ma
    problermu.

    wazne jest zeby nie bylo jakies ukrytych oplat, niespodzianek od
    transakcji on-line, wyplat z bakomatow itp, coraz czesciej mysle takze
    o dostepie do konta oszczednosciowego tu łatwosc przelewania pieniedzy
    z konta na konto i oczywiscie oprocentowanie czy ktos moze wytlumaczyc
    o co chodzi z tymi literkami AER gross i itp. konto ma byc łatwe i
    przyjemne, po prostu nie chce sie wnerwiac przy byle okazji.