  • Data: 2011-02-23 12:17:14
    Temat: Re: Jaki produkt dla chrzesnicy na przyszle 18 lat
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Feb 2011 12:47:48 +0100, "witrak()" <w...@h...com>
    wrote:

    >Nie mam obowiązku podawanie przykładów. Wskazałem tylko, że

    oczywiście, że nie masz takiego obowiązku. Podobnie jak ja nie mam
    obowiązku uznać, że "fundusze" mają sens w okresie parunastu lat,
    skoro nie widzę żadnego argumentu za tym.

    >istnieje całą kategoria strategii inwestowania, która przy
    >pewnych, w miarę uzasadnionych założeniach będzie lepsza niż
    >inwestowanie w metale (dla małych sum).

    oczywiście "strategie inwestowania" zapewne da się zastosować. Pytanie
    tylko czy 50 zł miesięcznie i "pilnowanie" strategii jest tym, co
    twórca wątku preferuje zamiast prostego kupowania aktywów jednego
    rodzaju.

    >Dołącz jeszcze wróżki z telewizji :-)

    wróżki? Przecież "dodrukowywanie" pieniądza (albo kiedyś jego "psucie"
    przez zmniejszanie ilości złota lub srebra w monecie) zawsze
    powodowało zawirowania co najmniej u "drukujących".

    >Oczywiście, że to są sygnały, i w dodatku ważne. Ale z punktu
    >widzenia sytuacji bieżącej.
    >Weź czasy Thacher w UK. Ile to było lat temu ? I jakie byly wyniki
    >? Albo cofnij się o paru prezydentów USA - przecież były nadwyżki
    >budżetowe !

    czy Margaret Thatcher lub "paru prezydetów" USA zwiększało podaż
    pieniądza w takim
    (http://www.chartingstocks.net/2009/03/chart-of-the-
    us-money-supply-1917-2009/)
    stopniu?

    >Bierzesz pod uwagę wskaźniki krótkoterminowe (patrząc z

    miliardy złotych, biliony euro i dolarów długu to "wskaźniki
    krótkoterminowe"?

    >Podobnie zegar na Time Square w NY, listy przebojów i parę innych
    >podobnych :-)

    przyznam się, że nie łapię związku list przebojów z bilionowymi
    zobowiązaniami członków UE i USA. To czy widać je na stronie czy w
    sejfach banków, które kupiły obligacje chyba niewiele zmienia co do
    istoty tego zagrożenia?

    >Jak będzie 10 zegarów, to ryzyko będzie większe ? ;-)))

    zabawne, choć nie na temat.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski