eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakosc obslugi reklamacjiRe: Jakosc obslugi reklamacji
  • Data: 2009-02-04 15:21:13
    Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MarekZ pisze:
    > U mnie liderem pozytywnym jest zdecydowanie ING. Wysoko byłby też
    > Raiffeisen. Nisko Millennium oraz BRE (w obu swych odsłonach detalicznych).

    Multibank - wszystkie reklamacje (a trochę ich było w tym fraud)
    rozpatrzone bardzo szybko i po mojej myśli.

    Millenium - trochę gorzej (wolniej) ale także bez większych zastrzeżeń.

    Citi - wbrew pozorom nie tak kolorowo - co prawda wszystko skończyło się
    dobrze ale trwało bardzo długo.

    mBank - żenada :)


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1