    From: Szymon <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KB --> aż 7% w skali roku do salda 5 000 zł.
    Date: Fri, 04 May 2012 21:29:35 +0200

    > Już Ci pisałem -- zwykle z banku do banku tego samego dnia, ale może tak
    > się trafić (czasami mi trafia się tak) że z banku A do banku B a stamtąd
    > do banku C -- wszystkie 3 przelewy tego samego dnia.

    Myślę, że trzeba mieć dużo czasu, by to robić. Zakładając, że przeciętna
    osoba pracuje w godz. 7-15 i podczas pracy tego nie zrobi - będzie trudno.

    > Zlecam z KB do Rajfiego w środku nocy, idę spać, budzę się bez
    > budzika i jeśli jest po 11 - idę do Rajfiego, aby lać do KB,

    OK. Ale warunki życia masz dość specyficzne - chyba zgodzisz się, że
    pobudka o 11:00 w dzień roboczy nie dotyczy przeciętnego Kowalskiego.
    Mnie też nie ;-)

    > Od jednego dnia nie ma dużych odsetek.

    Wszystko zależy od kwoty, ale pewnie też od nastawienia czy my ich, czy
    oni nas ;-)

    > Ale tablety i smartfony mają. Ja leję gdzie popadnie -- w galerii,
    > w parku, a jeśli będę miał Aero2 -- będę unikał lania domu, bo
    > szkoda na to czasu. :) O ileż lepiej i przyjemniej na świeżym
    > powietrzu, wśród śpiewu ptaków... Na tak zwanym łonie... ...natury. :)

    Kwestia podejścia.

    > WiFi, Aero2, Carrefour, Manta za jakiś czas i coś, czego nazwy nie
    > pamiętam...

    No to ostry zawodnik jesteś. Ja wolę... bezpieczniej ;-)

    > Agrikola? -- to parszywy bank.

    Chwalę sobie za darmowy token sprzętowy, stosunkowo wysoki % na KO.

    > Do mBanku nie trzeba w ogóle lać, aby mieć za free.

    A to z kolei mi tak zostało i leży ze stanem zero. Poza tym mam
    Millenium. I to w zasadzie tyle jeśli chodzi o ROR. Jak widzisz mój
    wybór nie jest specjalnie duży, a i tak narzekam na ilość haseł, loginów
    itd.

    > IMO wszystkie warunki można spełnić w 2 tygodnie.

    Tylko wiesz... 2 tyg. na miesiąc. Pół roku na rok trzeba się tym
    zajmować. Dla mnie kapkę dużo. Jak mi wcześniej w KB powiedzieli, że
    tylko wpływ z tytułu dochodów to odpuściłem, bo do księgowej nie chciało
    mi się iść, a tu mam pół roku czasu poświęcać na spełnianie warunków? ;-)