  • Data: 2008-12-04 19:45:17
    Temat: Re: KK Alior -- już mam ;-)
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości
    news:pan.2008.12.04.19.36.03@rudak.org...

    > I oto czytam u mnie komentarz człowieka, który ma kartę od jakiegoś
    > czasu, cytuję "Ostatni cios zadali mi dzisiaj: nie mogłem zrobić przelewu
    > z karty więc znowu zadzwoniłem na infolinię. Może robię coś źle? Gość po
    > drugiej stronie z rozbrajającą szczerością wyznał, że tej usługi jeszcze
    > nie ma i powinna być gdzieś tak pod koniec roku."

    O bogini,, muszę sobie chyba walnąć setę, bo się nie pozbieram psychicznie.
    :-)

    Przebój, no przebój! Uważam, że tym przebiłeś to, że przy przeniesieniu
    karty chcą dokumentów finansowych tak jak BOŚ.

    > Aha, wg regulaminu zmiana pin tylko we własnym bankomacie... ale czy ten
    > bank ma już własne bankomaty? Czy chodzi jednak o Euronet?

    Może być, że tylko te Euronety, które są w siedzibie banku będą to
    obsługiwały. Coś mi się kojarzy, że już kiedyś było coś podobnego, ale nie
    mogę sobie przypomnieć, którego banku dotyczyło, może Mille?

    marekz