    Date: Fri, 05 Dec 2008 10:42:53 +0100
    Subject: Re: KK Alior -- już mam ;-)
    From: pwz <p...@j...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki

    Dnia 04-12-2008 o 22:49:51 MarekZ <m...@i...pl> napisał:
    > Są przewidujący, wiedzą z grubsza ile przetrwają. ;-) Ale wcale nie jest
    > to taki ewenement, np. Bank BPH pierwszą kartę wydaje ważną na 1 rok.
    > Dopiero kolejne ważne na 2 latka.

    ATSD: wszyscy narzekają i narzekają na tego Aliora, zamiast znaleźć jakieś
    pozytywy. Jasne, trudne dzieciństwo, wniosek o konto musiałem wysyłać 2
    razy, ale teraz już poszło z górki: w ciągu kilku dni przyjechał kurier,
    mało do podpisywania, i (zawsze to ważne) zamiast tony makulatury 1 ładna
    płytka z regulaminami. Drobiazg, ale dla mnie liczy się to in plus (bo już
    mi szuflady pękają od rozmaitych papierzysk). Jak będzie działało - okaże
    się, ja tam im daję jeszcze z miesiąc-dwa "na rozruch". No i na wypłacenie
    100zł nagrody ;-D Potem się obaczy.
    Więcej optymizmu, panie i panowie.
    [Hint: nie jestem pracownikiem Aliora.]

    Pozdr