    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta debetowa uszkodzona?
    Date: Tue, 28 Apr 2020 13:17:37 +0200

    Użytkownik darek12345 napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Wczoraj tankowałem paliwo na stacji samoobsługowej eMila. Płaciłem
    >zblizeniowo kartą debetową T-mobile. Wybrałem kwotę 100 zł, ale przy
    >tankowaniu dystrybutor zatrzymał się na kwocie kilka groszy więcej.
    >Bezpośrednio po tym poszedłem do sklepu Tesco i tam karta już nie
    >działała. Zarówno zblizeniowo, jak i z PIN. W bankomatach też nie
    >działa, jest informacja, że karta została odrzucona. Infolinia
    >T-mobile mówi, że prawdopodobnie karta została uszkodzona (fizycznie
    >jest cała, bez uszkodzeń). Powiedziano mi, że mam tę kartę zablokować
> [...]
    Miał ktoś podobny problem?

    Z emila korzystalem pare razy, bez problemow sie obywalo, ale limit
    ustawialem wysoki.

    Ile masz na koncie ?
    Bo mozliwe, ze z karty ubylo te 100.xx zl i nadal wisi blokada na
    100zl.
    A pobrali ? Bo moze jak mowisz - nie dostali platnosci, to zglosili
    jakis problem.

    Support Aliora nie pomoze ?

    J.