eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta debetowa uszkodzona?Re: Karta debetowa uszkodzona?
  • X-Received: by 2002:aca:908:: with SMTP id 8mr3165665oij.170.1588081847064; Tue, 28
    Apr 2020 06:50:47 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:aca:908:: with SMTP id 8mr3165665oij.170.1588081847064; Tue, 28
    Apr 2020 06:50:47 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.albasani.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!pr
    oxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!news-out.google.com!nntp.
    google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 28 Apr 2020 06:50:46 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5ea810d3$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=37.47.2.32;
    posting-account=yMXJowoAAAA6Gr4lE_utzwNpIMDOXWed
    NNTP-Posting-Host: 37.47.2.32
    References: <8...@g...com>
    <5ea810d3$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Karta debetowa uszkodzona?
    From: d...@g...com
    Injection-Date: Tue, 28 Apr 2020 13:50:47 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:650923
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > Z emila korzystalem pare razy, bez problemow sie obywalo, ale limit
    > ustawialem wysoki.
    >
    > Ile masz na koncie ?
    > Bo mozliwe, ze z karty ubylo te 100.xx zl i nadal wisi blokada na
    > 100zl.
    > A pobrali ? Bo moze jak mowisz - nie dostali platnosci, to zglosili
    > jakis problem.
    >
    > Support Aliora nie pomoze ?
    >

    Na koncie mam ponad 1000 zł, więc to nie jest problem, że brak jest pieniędzy.
    Na razie mam tylko blokadę na równe 100 zł a powinno się zaksięgować 100 zł + kilka
    groszy. Zobaczę za 2-3 dni, jak się ta transakcja ostatecznie zaksięguje.
    Na infolinii T-mobile Usługi Bankowe twierdzą, że wszystko z kartą po ich stronie
    jest jest w porządku. Chyba nie ma sensu dzwonić bezpośrednio do Aliora, bo powiedzą,
    że to jest inny bank (?).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1