  • Data: 2012-04-18 16:05:47
    Temat: Re: Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?
    Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-18 14:11, totus pisze:

    > Nie rozumiem tych zdań. Komu na tym zależy? To zrozumiałem, z częścią po
    > przecinku mam kłopot. Zależy na tym tak malej grupie Polaków, że to nie ma
    > znaczenia politycznego. Mówię o takiej wysokiej formie abstrakcji jak dług
    > państwa. Drastycznie niewielu ludzi w Polsce widzi związek życia codziennego
    > z długiem państwa. Jestem zdania, że ten kto ma komunikat do przekazania
    > jest zainteresowany w doborze narzędzi takich by ten komunikat do adresata
    > dotarł. Jak mam coś do powiedzenia Chińczykowi to nie zacznę go uczyć
> [...]

    Hmmm ...
    Państwo każdemu w czymś przeszkadza, a paradoksalnie najlepiej
    to widać, kiedy państwo zaczyna coś reformować, coś zmieniać,
    a nie kiedy tylko 'jest'.
    Zmiany urealniają obietnice - i wtedy okazuje się, że
    wcale nie o to chodziło, żeby kij miał dwa końce ani o to, żeby
    po drugiej stronie orła była reszka.

    To dobrze, że powstała platforma ePuap, czy źle ?
    To dobrze, że w księgi wieczyste można zajrzeć przez neta, czy źle ?
    To dobrze, że jest BIK, czy źle ?
    To dobrze, że od kilku miesięcy państwo przykręca kurek z kredytami
    hipotecznymi, czy źle ?
    To dobrze, że jednocześnie w tym samym czasie kończą się inwestycje
    Euro, czy źle ?
    Czy to dobrze, że zrezygnowano z Chińczyków na A1, czy źle ?
    To dobrze, że DSS pada a PBG szoruje po dnie, czy źle ?
    To dobrze, że pośrednicy nieruchomości i budowlanka walczy
    o przetrwanie, czy źle ?
    To dobrze, że rośnie bezrobocie, czy źle ?