  • Data: 2012-04-20 12:23:51
    Temat: Re: Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zażółcony wrote:

    > No dobra. A wracając do Europy, do USA ...
    > W USA znów wskaźnik bezrobocia wyższy, niż zakładano ...
    > Co za niefart, akurat w środku naszej dyskusji musieli takie coś
    > ogłosić ....

    bezrobocie w USA i w Europie generowane jest przez polityków, którzy
    regulują rynek pracy. Zupełnie mnie nie zaskakuje duże bezrobocie wśród
    młodych w Polce, gdy występuje płaca minimalna. Oraz bezrobocie wśród
    starych, gdy ich nie można zwolnić. Kto chce mieć pracownika, którego nie
    można zwolnić? Kto chce mieć pracownika, któremu trzeba płacić więcej niż
    jego praca jest warta?
    Socjalistyczny rząd Schroedera zniósł płace minimalną w Niemczech. I taka
    nieprzyjemna koincydencja. W Niemczech jest najniższe bezrobocie w Europie.
    Bezrobociu w Hiszpanii winne jest państwo hiszpańskie i gwarancje
    bezrobocia, które ma zagwarantowane prawnie.