  • Data: 2012-04-20 12:20:13
    Temat: Re: Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zażółcony <r...@c...pl> napisał(a):
    > Ale występuje w Hiszpanii i Grecji. I można powiedzieć więcej: będzie
    > się pogłębiać, ze względu na postęp technologiczny.

    Bzdura. Załóżmy że w wyniku postępu mamy grupę zdrowych bezrobotnych ludzi i
    nieużywaną ziemię. Zaczynają oni średniowieczną technologią ją uprawiać i
    dzięki temu się wyżywią i ubiorą. Proste. Jedyne co w tym przeszkadza, to
    złudzenie opieki społecznej i zasiłki.

    > Mnie jakoś mało interesują rozwiązania oparte na założeniu, że "dzisiaj
    > w Polsce nie ma bezrobocia". Nie urządzają mnie choćby dlatego, że
    > mam dwójkę małych dzieci.

    Bezrobocie jest skutkiem lenistwa i interwencjonizmu. Wśród wolno żyjących
    zwierząt nie ma bezrobotnych. Zastanawiałeś się dlaczego?

    > Dlaczego ludzie wolą żyć z socjalu, niż udawać, że np. są w stanie
    > konkurować z Chińczykiem ?

    Bo mogą.

    --
    Jan Werbiński