  • Data: 2012-04-20 12:40:58
    Temat: Re: Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zażółcony wrote:

    > "jak zapewnić,
    > żeby moje dzieci nie musiały sprzątać gówna po totusie,
    > którego nikt nie zmusił, by sprzątnął po sobie sam,
    > a że liczył swoje pieniądze dokładnie, to wyszło mu, że
    > niesprzątanie w krótkiej perspektywie jego życia
    > jest zdecydowanie najbardziej opłacalne"

    To jest kluczowe. Rozwiązanie jest proste. Środowisko prawne powinno być
    takie by nie opłacało się nie sprzątać gówna po sobie. Czyli to o czym
    piszę, Każdy odpowiada za swoje błędy sam i sam naprawia straty, które
    spowodował.
    Nieoczekiwanie jesteśmy w jednym obozie. Zacznijmy od tego by ofiary
    przestępstw nie utrzymywały swoich oprawców. Żeby ludzie z wyrokami nie byli
    faworyzowanie przez prawo w Polsce. Już w pierwszym kroku nie postuluje by
    sprzątnęli gówno po sobie ale na początek by pozostali nie musieli ich
    karmić i sprzątać po nich jak już siedzą we wiezieniu.