eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKlient strzegl karty, bank nie upilnowal kontaRe: Klient strzegl karty, bank nie upilnowal konta
  • Data: 2002-09-19 14:25:50
    Temat: Re: Klient strzegl karty, bank nie upilnowal konta
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Władysław Jagiełło" <w...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Poza tym osobiście nie mogę do końca zrozumieć, dlaczego np. dla kart
    > wypukłych mam strzec numeru, nie ujawniać niepowołanym osobom itd.

    Nie masz.

    > Zważywszy, że w większości punktów są już terminale elektroniczne, nie
    > możnaby zostawiać np. tylko kodu autoryzacji lub innego markera, który
    > pozwoli jednoznacznie skojarzyć transakcję, jednoczesnie chociaż minimalnie
    > zabezpieczając także moje interesy?
    > Dziwne jest dla mnie to, że na potwierdzeniu z bankomatu już numeru karty
    > nie ma, chociaż właściwie dostaje je tylko uzytkownik karty i nikt inny.

    Akurat KK, o ile masz ją przy tyłku, jest bezpieczna - to znaczy, że
    jeżeli ktoś nawet ja zeskimuje, to po okazaniu oryginału i podpisu Ty
    nie płacisz.



    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 608) 093 026
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ IRC: _555, http://mike.oldfield.org.pl/
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1