  • Data: 2011-05-19 02:04:25
    Temat: Re: Komentarze giełdowe - alternatywne spojrzenie
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sys29 wrote:

    > as2007 <a...@g...com> napisał(a):
    >
    > Moim zdaniem to kompletne bzdury. Już pierwszy tytuł "Jak zwykle
    > emocjonalna pełnia Księżyca" jest próbą przemycenia oczywistej nieprawdy,
    > że podczas pełni rynki stają się niespokojne. Mogę przytoczyć wiele
    > kontrprzykładów. Ruchy planet, aspekty, tranzyty, pełnie, nowie i cała
    > astrologia nie mają z rynkami żadnego powiązania. Myślę, że jestem w
    > stanie obalić każdą tezę stawianą przez astrologię finansową.

    Sądzę, ze to kwestia indywidualnej wiary. To nie jest pole do dyskusji.
    Jakiś wpływ wszechświat ma na człowieka. Ja tak sądzę. Choćby pływy morza.
    Czy ma wpływ na decyzje człowieka? Tego wykluczyć nie umiem. Ja przy pełni
    źle śpię. Tak myślę. Badań nie prowadziłem. Ale jak źle śpię to jest pełnia.
    Przy okazji też jestem objedzony i opity ale pełnia też jest. Są ludzie,
    którym aktualne ruchy planet pozwalają znaleźć orientację na rynku, inni w
    tym celu stosują AT, a jeszcze inni AF. Mnie najbardziej zadziwia AF. Mamy
    maj, publikowane są dane o tym co w spółkach działo się od stycznia do
    marca. Czyli informacje przynajmniej z przed 2 m-cy. W tym czasie w spółce
    mogło się zdarzyć wszystko. Nie umiem sobie wyobrazić bardziej
    przestarzałych informacji. Wszyscy na giełdzie ścigają się z czasem, a tu
    raptem z pełna powagą traktowane są dane z przed 2 m-cy. Myślę, że
    wszystkimi sposobami orientacji na rynku można ostro dyskutować. Myślę, ze
    to taka sama rozmowa jak o tym czy coś jest ładne czy brzydkie. Jednym się
    podoba innym nie.