  • Data: 2011-05-19 09:03:24
    Temat: Re: Komentarze giełdowe - alternatywne spojrzenie
    Od: " sys29" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    root <r...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > wcześniej "odpowiadając" totusowi.
    > Chcę zwrócic jedynie uwagę na parę aspektów:
    >
    > O co chodzi? Czy chodzi o przewidzenie wydarzeń czy ich wyjaśnienie?
    > W wyjaśnianiu najlepszy oczywiście jest rozum. Tym samym gdy mam do wyboru
    > dwa wyjaśnienia o następującej treści:
    > 1. FED podniósł stopy wyżej niz się rynek spodziewał więc doprowadziło to
    > krótotrwałego umocnienia się dolara
    > 2. Poziom spadków USDEUR osiągnął 36% Fibona przez co nastąpiło
    > krótkotrwałe odbicie
    >
    > Dla włąsnych potrzeb wybiorę pierwszy sposób wyjaśnienia.

    Odnośnie AF nie będę się wypowiadał. Wielokrotnie swoje zdanie
    na ten temat przedstawiał skippy. Myślę dokładnie tak jak on.
    Ruchy "lepiej poinformowanych" widoczne są na wykresach.

> [...]
    > się tego nauczyć choć trochę (równie dobrze mógłbym się uczyć na pamięć
    > powieści po chińsku nie znając chińskiego).
    > Nie przeszkadza mi to jednak korzystać ze R/S i wybić, które po prostu
    > działają w warunkach "normalnych". Podobnie nie widzę niczego zdrożnego w
    > posługiwaniu się astrologią, którą ja raczej kojarze z cyklami
    > przyrodniczymi i ekonomicznymi. A że niebo jest pełne cykli i zawsze można
    > coś dobrać do cyklu ekonomicznego, więc ludzie się zastanawiają nad
    > związkiem. I dobrze że się nad czymś zastanawiają.

    Oczywiście w zajmowaniu się astrologią nie ma niczego złego,
    ale to tylko zabawa ... i dla niektórych biznes. :-)
    Aktualnie uważam, że astrologia finansowa jest bez sensu,
    a sama astrologia ( horoskopy ) niczego konkretnego nie opisuje.
    Dla mnie to są jakieś urojenia.
    Jeśli ktokolwiek pokaże mi co najmniej kilka istotnych
    korelacji pomiędzy planetami i rynkami, to dopiero wtedy
    będę się nad tym zastanawiał.

    pozdr.
    sys29