    From: "p47" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt studencki
    Date: Tue, 17 Nov 2009 15:54:56 +0100
    <hdnih4$g6e$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hdomch$trg$1@news.onet.pl>
    <hdpqqm$h42$1@atlantis.news.neostrada.pl> <1...@k...kojer>
    <hds0p4$p6t$1@atlantis.news.neostrada.pl> <i...@k...kojer>
    <hdsfs8$14a$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1rilwcxzz92sq$.dlg@kojer.kojer>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:1rilwcxzz92sq$.dlg@kojer.kojer...

    > Nie, wnioskuje z tego co uchwalił. Jak chcesz udowodnić przeciwną tezę to
    > czekam na argumenty.

    No a ja wnioskuje z tego, co uchwalił, że nie obchodziło go zupełnie, czy
    student posiada nieruchomosci, czy nie, a interesował go tylkojego dochód.
    jak potrafisz przeciwna tezę udowodnic to czekam na to z wielkim
    zainteresowaniem;-))

    > Przepisy pozwalają bankom decydować o koniecznych zabezpieczeniach dla
    > kredytu. Bank uznał, że posiadający nieruchomości za parę milionów ich nie
    > posiada, pretensje do banku.

    Nareszcie obudziłes sie ;-)) i w koncu zauwazyłes, że ten post jest nie o
    innych podnoszonych przez ciebie i pozostałych sprawach, o których ani
    ustawa, ani przepisy bankowe nie wspominały, tylko dokładnie i wyłącznie o
    tym,- bzdurnej polityce banków w tym zakresie i braku zadnego do tego
    uzasadnienia!

    > Bank miał konkretne przepisy i je wykorzystał. widzisz jak ładnie to w
    > obie
    > strony działa?

    > Oni nie mieli żadnych dochodów. Firmy ich rodziców przedstawiały
    > zaświadczenia o stratach i zgodnie z tym, i obowiązującymi przepisami, oni
    > dostawali stypendium i akademik. Czy to było uczciwe zostawiamy do twojej
    > oceny.

    > Niech sprzeda jedną nieruchomość, starczy mu na studia.

    A to niby dlaczego??

    Ja tez moge doradzić, aby ci studenci, ktorzy biora kredyty zamiast tego
    zwrócili sie o dofinansowanie studiów do swoich obecnych poreczycieli, skoro
    mają oni tak wysokie dochody, ze mogą udzielić poręczenia kredytu.;-)

    > Bzdura a nie ścisłe. To jest czysto pokomunistyczne podejście. Jest
    > państwowe, czyli niczyje, można sobie zabrać. To, że jest to wątpliwe
    > moralnie? A kogo to k... obchodzi. Ważne, że wyszarpaliśmy ile się da.
    >
    > W normalnym kraju o takie stypendium staraliby się ci którym jest to
    > potrzebne. a nie własciciele nieruchomosci wartych miliony.
    > I nie czepiałbym się jednego mieszkania ale jak zacytuję "jest jedynym
    > właścicielem kilku nieruchomosci, w tym domu wartości ok 2 mln zł w którym
    > sam zamieszkuje i mieszkania własnościowego aktualnie wynajmowanego."

    Ponwnie przypominam, ze dyskusja jest o kredycie, nie stypendium;-))
    Dlaczego wiec ten student- posiadacz ma nie dostac kredytu, skoro nie ma z
    niego dochodu, a kredyt ma dostac student, którego rodzice wprawdzie majątek
    przepili, sam nic nie robi i czeka na zmiłowanie panstwa, ale za to ma
    bogatego np. wujka z dochodem miesięcznym np. >50 tys zł, który gotów jest
    podżyrowac mu ten kredyt?
    ;-)

    p47