eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzieRe: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <9...@g...com><o9kfnb$s71$1@node
    2.news.atman.pl>
    <m...@p...waw.pl><o9mh1f$qef$2@node2.news.atman.pl>
    <m...@p...waw.pl><oa8cvt$esk$1@node1.news.atman.pl><1vp2mtr5cnih
    1$.1i0b14gk07uqm.dlg@40tude.net><1...@4...n
    et> <m...@p...waw.pl>
    In-Reply-To: <m...@p...waw.pl>
    Subject: Re: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
    Date: Wed, 15 Mar 2017 19:19:05 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 38
    Message-ID: <58c9859c$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.242.193
    X-Trace: 1489601949 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 642 83.30.242.193:55789
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:630035
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" napisał w
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
    >> Maja jedna wade - nie wyswietlaja co to za operacja.
    >> Kiedys sie zdziwisz - autoryzowalas operacje na 100zl, a zniknelo
    >> 200 tys.

    >Jest to wada, ale jej wykorzystanie wymaga dostępu do przeglądarki
    >lub
    >czegoś ekwiwalentnego. Samo poznanie hasła (głównego) nie wystarczy.
    >Hasło SMS jednak dużo łatwiej poznać.

    No nie wiem. Jedno i drugie wymaga przejecia kontroli nad komputerem
    lub telefonem - chyba podobnie skomplikowane.

    A moze nie - moze wystarczy namowic klienta na instalacje programu na
    androidzie - gra, horoskop, cokolwiek.

    >> No i druga zapewne - latwo je zmienic na sms :-)
    >Zakładam, że to tylko przypuszczenie, ciekawe jak jest w istocie.

    Mbank tak naciska na zmiane, ze nie moze utrudniac :-)

    Ale chyba az tacy glupi nie sa
    https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/post,315
    5,zmiana-listy-hasel-jednorazowych-na-hasla-sms.html
    wychodzi mi na to, ze bedzie potrzebne haslo z listy.

    >Tak czy owak bank powinien za takie wyłudzenia (jeśli one istotnie
    >tak
    >wyglądają) odpowiadać bez żadnego gadania. To właściwie karygodne
    >zaniedbania, a nie sensowne procedury.

    A wtedy to IMO bez znaczenia czy pieniadze byly klienta czy banku :-)

    Tylko gdzies tam jeszcze przewija sie haslo, ktore oszusci podali.
    Karygodne zaniedbania banku, czy karygodne zaniedbanie klienta ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1