    From: "RobertS" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kultura wypowiedzi pracowników mBanku
    Date: Thu, 22 Jan 2004 20:53:03 +0100

    5...@n...onet.pl,
    Użytkownik <a...@i...pl>:

    > Dawno już nie używam Forum, ponieważ nie interesują mnie wypowiedzi:
    > a) zakompleksiałych frustratów, którzy kreują się na tuzów polskiej
    > bankowości internetowej,
    > b) genialnych, acz niezrealziowanych informatyków
    > c) zwykłych pieniaczy.

    Trzeba czytac umiejetnie, omijajac powyzsze.
    Na Forum jest duzo wartosciowych sugestii i uwag; tak dla klientów, jak i
    bankowców.

    > I może właśnie dlatego nikt mnie nie kojarzy.
    I tu nie masz racji ;)

    > w odróżnieniu od Forum mB - toczą się merytoryczne dyskusje.
    Tam też.

    > ogólne MultiBankowe) i jakoś pieniaczy tam nie ma. Owszem "skala
    > zjawiska" jest mniejsza, ale szczerze mówiąc wolę mniej wypowiedzi i
    > dyskusji, ale za to merytorycznych niż największe w polskim
    > Internecie Forum banku, ale za to full of junk posts.

    Macie "nieco" mniej klientów, w tym mniej "internetowych".

    > Wojtek i moi koledzy z mBanku muszą sobie odpowiedzieć "Po co Forum".
    > Wybacz Wojtku, ale chyba najwyższy czas na to.

    Czego jak czego, ale tego mu nie musisz przypominac:

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=111
    252&t=111252&v=f

    > A poza tym przeceniacie chyba narzędzie. Forum to nie mLinia

    Fakt. Mozna dostac szybko i kompetentna odpowiedz. Od grupy oddanych innym
    klientom klientów.

    > na Forum, to tylko jego dobra wola (IMHO). Tak naprawdę na Forum
    > powinni pisać ludzie odpowiedzialni za dany obszar. Prowadzisz
    > produkty hipoteczne albo odpowiadasz za działania w Internecie wokół
    > hipoteki - pisz na ten temat, odpowiadając na pytania, watpliwości,
    > opinie klienta udzielającego się na Forum. SFI - voilla - niech pisze
    > człowiek od SFI. Itd. Tak podeszliśmy do tego w siostrzanym projekcie
    > czyli MultiBanku. I tyle. Działa.

    Tu zgadzam się w 100%. I jesli chodzi o SFI wlasnie, to tez tak działa, i
    działa świetnie. W tym clue programu - na Forum musi byc zauwazalna
    merytoryczna obecnosc pracowników banku, inaczej dzieje sie to, co sie
    dzieje.

    > A tak przy okazji: czy ktoś z Was pamięta jeszcze takich guru Forum
    > mBanku jak Kobra, pjo?
    Kobraa :)

    > Założę się, że oni dzisiaj wstydziliby się
    > zajrzeć i napisac na Forum, żeby przypadkiem ktoś nie zobaczył, że
    > zostawili tam swojego posta...

    Co do pjo, ostatnio czasem wystepuje na Forum jako ... spamer. Wiec z tym
    wstydem to chyba przesadzasz ;)

    --
    Robert