  • Data: 2002-12-05 13:34:16
    Temat: Re: LUKAS - zenada
    Od: "alexy" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Sluchaj. Ja nie jestem co prawda ich klientem, ale nie wierze,
    >ze kazdy kto zaklada konto w Lukasie ma literowke w karcie.
    >To byl blad czlowieka i jako taki powinien zostac naprawiony
    >bez zadnego problemu. Jak to sie mowi - ten sie nie myli,
    >kto nic nie robi.

    Ale Hubert nie pisze przecież o tym, że ma pretensje za literówkę, tylko o
    tym, że ma pretensje za fatalne załatwianie sprawy. Nie czepia się, że ktoś
    przez nieuwagę nadepnął mu na stopę w autobusie, tylko, że ktoś nadepnął i
    zamiast przeprosić patrzy w okno, pogwizduje i udaje, że nic się nie stało.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl