  • Data: 2012-03-30 16:44:24
    Temat: Re: Lokata ze 100 tys - ile odsetek
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" jl40o3$njv$...@n...news.atman.pl

    > To tym bardziej TAM powinienes niesc kaganek oswiaty ...

    Zaliczam punkty pokuty...
    Jednak ciężko idzie...

    > BANKOWĄ :)

    Przecież banki są sprywatyzwone -- zdecydowana większość
    banków jest w rękach prywatnych... Coś ściemniasz...

    -=-

    Właśnie dzwoniono do mnie z jakiegoś wydawnictwa,
    które (niczym mennica) wydało medale na cześć
    papieża Polaka. Kobieta wie, że medale są wykonane
    z wysokogatunkowego stopu metali i że są srebrzone,
    ale nie wie, jaki to stop... Nawet zaprzecza sama
    sobie, bo na pytanie o skład stopu, odpowiada, że
    to miedź... Zanim doszedłem do grubości i próby
    srebrzenia -- rozmowa przerwała się, i raczej nie
    za sprawą złej jakości połączenia, ale tak zwanego
    rzucenia słuchawki -- nie przeze mnie rzecz jasna...
    Ja szanuję swoje telefony... Następny mogę dostać
    dopiero za parę miesięcy, może nawet jesienią...

    -=-

    Ja prowadzę krucjatę -- postawiłem pod broń dostatecznie
    dużo swoich Rycerzy, gdy ZuluGoola Bank chciał zagarnąć
    10 złotych... To raczej Ty nie chciałeś walczyć... Tak
    zwykle bywa -- kto najgłośniej krzyczy o potrzebie
    wojowania, ten nie chce uczestniczyć w wojnie...

    No nic -- ważne, że krucjata odniosą sukces a niewierni
    nie zdołali pokonać obrońców? Jeszcze jest moje konto,
    czy raczej jeszcze są moje konta... Zlewać dziś na jedno
    czy czekać do jutra? Jutro sobota -- ZuluGoola może nie pracować...

    -=-

    Cena medali? Jedyne 19.99 czy jakoś tak...
    Koszt sprzedaży? koszt dzwonienia?...

    Srebro śniedzieje, usiarcza się -- widać od razu, że
    JPII nie jest chroniony przed piekłem, skoro siarka
    zżera medale go upamiętniające... Starczy zrobić jaja,
    aby mieć czarne placki na takich medalach... Zatem dlaczego
    nie użyto złota? Bo złoto jest za drogie, a dziś raczej
    niewielu ma ochotę na moczenie pieniędzy w tym czymś...

    Za jakiś czas okaże się, że medale są wewnątrz puste?...
    Że to dwie odlewki :) złączone ze sobą i przedzielone powietrzem?
    A może okaże się, że to nie metal, ale plastik, a rzekome
    srebro jest tak naprawdę chromem? Chromem i ułomem? ;)

    -=-

    Tanie medale, bo tania beatyfikacja i tania po niej pamięć,
    gdyż tak naprawdę ów papież, choć wcale nietani
    w eksploatacji, był jednak niewiele warty...

    Kazał wykląć jezuitę, Teilharda de Chardin, krył zboczenia,
    takie jak gwałcenie dzieci czy homoseksualizm duchownych
    i sam żył rozpustnie...

    Papież kazał, ówczesny prefekt (obecny papież) wyklął, ale
    Bóg wybrał na świętego, gdyż powołał jezuitę przed swój tron
    w wielkanocną niedzielę, co w tym kościele od stuleci oznaczało
    Boskie wybranie... Zarówno ów papież jak i ViPy pod Smoleńskiem
    odchodzą z tego świata w ,,wigilię'' największego święta, tym
    samym rezygnując z uczestnictwa w tym święcie, gdyż tylko
    żywi mogą to święto świętować...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'