eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMerlin, Multibank, przekroczenie salda, niekompetencja › Re: Merlin, Multibank, przekroczenie salda, niekompetencja
  • Data: 2002-06-14 16:25:14
    Temat: Re: Merlin, Multibank, przekroczenie salda, niekompetencja
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Wchodzę na rachunek przez Internet i... ku mojemu zdziwieniu, mam stan
    > następujący:
    >
    > 1. AKTYWNA Blokada z dnia zakupów na wysokość zakupów (94 złote),
    > założona przez eCard (z tego dnia nie mam prawa mieć innych blokad),
    > 2. W historii rachunku za dzisiaj mam obciążenie karty tą samą kwotą
    > przez Merlin/Warszawa. Z dzisiaj.
    >
    > Skutkiem czego, za niewysłany (i odwołany) towar policzyli mi
    > dwukrotność stawki. Teraz obiecali, że blokadę zdejmą przez eCard i że
    > uznają mi kartę, ale...

    To wygląda na wspólny problem mBanku i Multibanku.
    W mBanku (i pewnie w całym BRE) transakcja kartą jest identyfikowana nie
    tylko numerem autoryzacji, ale i datą autoryzacji. Merlin.pl wysyła
    obciążenie karty z datą faktycznej wysyłki a nie z datą autoryzacji - trudno
    żeby klient płacił z góry. Rezultat jest taki, że BRE-owy komputer rozlicza
    transakcję ale nie zdejmuje blokady.
    Rozwiązaniem jest (przynajmniej w mBanku) dzwonienie na mLinię i upieranie
    się żeby zdjęto ręcznie blokadę. W zależności od tego jaka trafi się
    operatorka (tobie) i jaki trafi się człowiek z zespołu kartowego (jej)
    upieranie trwa dłużej lub krócej.

    Bogdan



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1