eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMerlin, Multibank, przekroczenie salda, niekompetencja › Re: Merlin, Multibank, przekroczenie salda, niekompetencja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Merlin, Multibank, przekroczenie salda, niekompetencja
    Date: Fri, 14 Jun 2002 18:25:14 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <aed5bl$hsf$1@news.tpi.pl>
    References: <e...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: pa200.zabrze.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1024071862 18319 217.97.78.200 (14 Jun 2002 16:24:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Jun 2002 16:24:22 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:188092
    [ ukryj nagłówki ]

    > Wchodzę na rachunek przez Internet i... ku mojemu zdziwieniu, mam stan
    > następujący:
    >
    > 1. AKTYWNA Blokada z dnia zakupów na wysokość zakupów (94 złote),
    > założona przez eCard (z tego dnia nie mam prawa mieć innych blokad),
    > 2. W historii rachunku za dzisiaj mam obciążenie karty tą samą kwotą
    > przez Merlin/Warszawa. Z dzisiaj.
    >
    > Skutkiem czego, za niewysłany (i odwołany) towar policzyli mi
    > dwukrotność stawki. Teraz obiecali, że blokadę zdejmą przez eCard i że
    > uznają mi kartę, ale...

    To wygląda na wspólny problem mBanku i Multibanku.
    W mBanku (i pewnie w całym BRE) transakcja kartą jest identyfikowana nie
    tylko numerem autoryzacji, ale i datą autoryzacji. Merlin.pl wysyła
    obciążenie karty z datą faktycznej wysyłki a nie z datą autoryzacji - trudno
    żeby klient płacił z góry. Rezultat jest taki, że BRE-owy komputer rozlicza
    transakcję ale nie zdejmuje blokady.
    Rozwiązaniem jest (przynajmniej w mBanku) dzwonienie na mLinię i upieranie
    się żeby zdjęto ręcznie blokadę. W zależności od tego jaka trafi się
    operatorka (tobie) i jaki trafi się człowiek z zespołu kartowego (jej)
    upieranie trwa dłużej lub krócej.

    Bogdan



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1