eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - reklamacjaRe: MultiBank - reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank - reklamacja
    Date: Wed, 16 Aug 2006 01:24:43 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <ebtl8k$bpc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <ebrrj0$51c$5@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ewg154.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1155684436 12076 83.20.230.154 (15 Aug 2006 23:27:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Aug 2006 23:27:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.10.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:393989
    [ ukryj nagłówki ]

    salvado wrote:

    > witam,
    >
    > proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
    > czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
    > udzielenia odpowiedzi na reklamację? Swego czasu "straciłem kontrolę"
    > nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście
    > jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank
    > nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta
    > oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z
    > powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia
    > karty złożyłem reklamację.

    Ale czego w takiej reklamacji się domagałeś?.

    p. m.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1