eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyceRe: [Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce
    Date: Thu, 04 Jun 2009 19:19:24 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <h08vn6$ls6$1@news.onet.pl>
    References: <h08uuh$un$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907nb-1.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1244135974 22406 213.158.199.69 (4 Jun 2009 17:19:34 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Jun 2009 17:19:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <h08uuh$un$1@news.wp.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:489243
    [ ukryj nagłówki ]

    MK pisze:
    > Zalecam duza ostroznosc przy zamykaniu rachunku w Multi. O odpowiedzi
    > banku nie omieszkam poinformowac...

    Ja "zamknąłem" KK Visa Gold w Multibanku październiku 2008 r., tzn
    złożyłem stosowną dyspozycję, karta po 3 miesiącach zniknęła z podglądu.
    Jak się jednak dowiedziałem w okolicach kwietnia 2009 r. (ponad pół
    roku!) karta została tylko zastrzeżona. PONOWNIE złożyłem dyspozycję
    zamknięcia karty. Żeby urozmaicić moje życie przy kolejnym wyciągu
    Multibank pobrał z rachunku karty opłatę za wystawienie zaświadczenia o
    zastrzeżeniu karty (co to za dziwny twór i po co komu takie coś?)
    pomimo, iż żadnej dyspozycji w tej kwestii nie składałem, zresztą
    zaświadczenia też nigdy nie otrzymałem. Jak się dowiedziałem, karta
    zostanie faktycznie zamknięta po kolejnych 3 (!) miesiącach czyli gdzieś
    w okolicach wakacji 2009 r. (prawidłowo złożona dyspozycja w placówce
    została złożona w październiku 2008 r.).

    Niedawno zamieniałem Aquariusa na konto zwykłe. Pan doradca zamówił mi
    kartę (mam potwierdzenie), na kartę czekałem dosyć długo aż tu nagle
    bank wprowadził za nią opłatę tylnymi drzwiami. Zadzwoniłem więc aby
    kartę zamknąć i ku swojemu zdziwieniu dowiedziałem się, że karta nie
    została w ogóle zamówiona i żadnej dyspozycji w tej kwestii nie ma.
    Gdyby to było moje jedyne konto to zostałbym na dłuższy czas bez dostępu
    do pieniędzy.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1