eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNERWY w oddziale PKO BPRe: NERWY w oddziale PKO BP
  • Data: 2003-04-12 13:01:15
    Temat: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Od: "ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Oczywiscie ze tak. Zbyt dlugie kolejki irytujace klientow to efekt
    > czyjejs niekompetencji. Jesli sprawy kadrowe zalatwia sie w centrali,
    > to niech centrala sie dowie o sytuacji w malej placowce i zwolni przede
    > wszystkim kierowczke.

    To zabawne przekonanie, że "centrala" nie wie :-) , ono się chyba wywodzi z
    czasów ojcanaroduStalina, który był dobry dla ludu.
    Zwolnić kierowniczkę!!!! koniecznie... A jak myślisz, dlaczego długo stoi
    się w kolejce w banku? bo prace w nich straciło kilkanaście tysięcy ludzi.
    Niedługo odbędzie się kolejna "rewolucja" jakościowa w PEKAO SA, wtedy
    zacznie się narzekanie. Bo będzie tak, jak we Włoszech - przerwa na lunch
    :-). Kolejne 750 osób na bruk, do właściciel zlikwiduje 2 zmianę - więc
    taki, jak to ktoś napisał "gamoń" bedzie pracował 10 godzin (no oczywiście
    dostanie przerwę na lunch) bo powinien zamknąć przed nosem oddział na 2
    godziny, ale przecież tego nie zrobi, bo nie wyrzuci ludzi którzy stoją w
    środku i wrzeszczą, że im się należy. :-)
    Nie masz pojęcia o czym piszesz. Jedyne rozwiązanie - nie korzystać z usług.
    Tak się tylko zastanawiam - czy w małych miejscowościach nie ma bankomatów,
    które przyjmują wpłaty?
    A.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1