eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNERWY w oddziale PKO BPRe: NERWY w oddziale PKO BP
  • Data: 2003-04-12 13:09:12
    Temat: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Marcin Kozłowski" <s...@U...pl> wrote in message
    news:b78vaa$nk1$1@szmaragd.futuro.pl...
    >
    > owszem w banku nie kazda osoba moze robic wszystko.. za uwiez ze np. co do
    > obslugi klientow
    > to zakladajac ze sa dwa stanowiska, to wiecej niz dwie osoby maja
    > uprawnienia do takiej obslugi i sa przeszkolone...
    >

    To, ze sa 2 stanowiska nie znaczy, ze oba musza byc wykorzystywane. Byc moze
    byly wykorzystywane kiedys, ale kierownictwo doszlo do wniosku, ze wystarczy
    jedno...

    > chociazby dlatego ze w przypadku choroby lub urlopu odpowiedniej osoby
    mozna
    > bylo ja zastapic..
    >

    A skad wiesz, ze wlasnie druga osoba nie byla na urlopie? ;)
    Rozumiem to, ze klienta denerwuja kolejki, ale rozwizywanie problemow i
    diagnozowanie ich przyczyny nalezy do pracownikow, a nie do klientow.
    Zwlaszcza, ze jak widac w tym przypadku nie dysponuja odpowiednia wiedza nt.
    specyfiki dzialania banku.

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1