  • Data: 2007-11-24 22:15:36
    Temat: Re: No to teraz juz wiecie:))
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> napisał w
    wiadomości news:fia44k.ks.1@beczka.prochu...
    > "swen" news:Mje1j.2030$Bt.814@newsfe4-gui.ntli.net

    > Pretencje należy mieć do ludzi określających się mianem prawicy, którzy
    > prawie za friko (prawie w tym przypadku nie robi wielkiej różnicy)
    > sprzedali
    > większość majątku narodowego...

    Niestety, pamietajacych o tym jest coraz mniej. Dzisiejsza mlodziez wogole
    nie chce o tym slyszec. Robi cos na wzor "grubej kreski" przyjmuja to jako
    normalne, ze ktos ukradl a dzis jest szanoawnym biznesmenem, politykiem,
    premierem, prezydentem.
    Kiedy powiesz im haslo AWS, UW, KLD, ZChn plus inne odpisuja, ze oni
    zbankrutowali i dzis jest PO i PiS....
    Nawet jak im wyjasnisz, ze mordy sa te same tylko szyldy sie pozmienialy
    dalej to nie robi wrazenia.
    Czasem wydaje mi sie, ze wlasnie o to chodzilo. Wszak od stuleci wiadowmo,
    ze latwiej rzadzic ciemnota niz spoleczenstwem ktore potrafi samodzielnie
    myslec. Powiem wiecej, gdyby PRL mial obecna mlodziesz, obecny poziom
    rozumowania to nigdy by nie upadl:)) A pierwszyj sekretorz byl by dla nich
    jak papiez:)))

    > A tak na marginesie to już widzę jak by Niemcy, Szwedzi czy Norwegowie
    > sprzedawali tak jak my swoje banki i inne przedsiębiorstwa. No ale cóż -
    > żyje już tyle, że chyba powinienem się do tego przyzwyczaić.

    Nie, niemozna absolutnie!!! Trzeba to na kazda okazjie wyciagac i powtarzac.
    Najgorsze to milczenie. Jesli ludzie przestana o tym mowic to oznacza, ze
    zlodzieje wygrali.
    Problem w tym, ze wiekszosc polskich politykow to osoby przypadkowe zwykle
    swinie typu kaczynski, tusk, balcerowicz ktore naszym kosztem i na nas
    dorobili i dorabiaja sie majatkow, jak to walesa powiedzial w 1990 roku
    "nalezy stworzyk klase posadaczy w polsce"... problem w tym, ze oni sie
    stali klasa posiadaczy okradajac NAS!

    > watpliwosci
    >
    > Gównem, które tylko ładnie pachnie raz na cztery lata, z małymi wyjątkami
    > (np. skrócenie kadencji sejmu).

    O ja bym nie byl az taki oszczedny:)) potrzebuja tez motlochu na codzien do
    bulenia w banku, bulenia za nowy dowod, bulenia za kazdy ruch ...
    portrzebuja stale twoich, moich pieniedzy.

    > www,
    >
    > Polskie banki (spółdzielczne, PKO, BGK i chyba jeszcze kilka sztuk) też
    > nie
    > są lepsze.

    A ilez to one sa polskie. Nalezy sprawdzic z kim prezesi spotykaja sie na
    imprezach.... Jak kasa obracaja i od kogo.