eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "~WD" <j...@c...barg.sv>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
    Date: Tue, 29 Jun 2004 20:25:03 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 9
    Sender: w...@p...onet.pl@ayz170.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <cbsc5t$rlt$1@news.onet.pl>
    References: <cbsa0o$a3h$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ayz170.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1088533501 28349 83.27.137.170 (29 Jun 2004 18:25:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Jun 2004 18:25:01 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:306218
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Warto zobaczyc - ciekawe.
    >
    > Począwszy od 1 lipca br. Klienci indywidualni Deutsche Bank PBC S.A. będą
    > obsługiwani zgodnie z nową filozofią segmentacji Klientów.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,5695

    Raczej - nic specjalnie ciekawego. Marketingowy bełkot ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1