  • Data: 2011-02-02 08:12:31
    Temat: Re: Nowy program gospodarczy PIS
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iib3dv$92k$1@inews.gazeta.pl...
    > totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):
    >

    > Nieee XXL mówił, ze się nie da i ja mu wierzę. On jak mówi to nie rzuca
    > słów
    > na wiatr i wie co mówi. Będziemy tak długo się zadłużali na emeryturę
    > państwową....
    > No to nie pozostaje wam chłopaki (totus, skippy, sys29, Endriu) nic innego
    > jak
    > utworzyć nową partię polityczną, która jako główne punkty programowe
    > będzie
    > miała maksymalną obniżkę podatków, szybkie zlikwidowanie długu
    > publicznego,
> [...]

    Sory przyjacielu ale ja dbam wyłącznie o michę dzieciaka i swoją.
    Nie mam zamiaru nikogo uszczęśliwiac, nikomu innemu się poświęcać ani
    zarabiać na polityce.
    Piszę co myślę o tym bałaganie i to wszystko.

    A powinno być tak jak opisano wyżej.

    1) zasiłek emerytalny
    2) na emeryture odkłada każdy sam

    Zresztą tak właśnie jest, tylko otoczone morzem obłudy, kłamstwa i ściemy.