    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: OFE Pytania bez odpowiedzi
    Date: Sat, 19 Mar 2011 15:18:27 +0100
    <ilqn5p$4nl$1@inews.gazeta.pl> <ilr0aa$i5m$1@news.onet.pl>
    <4d81063f$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <bcj1nmyodlsx$.13u67g3am3qet.dlg@40tude.net>
    <4d811854$0$2456$65785112@news.neostrada.pl> <ilr5u2$bgi$1@news.onet.pl>
    <ilt2ne$fn3$1@news.onet.pl> <oevp85opshr3$.12pqyh2p05x2u$.dlg@40tude.net>
    <ilthjg$5nq$1@news.onet.pl> <11fop76s8txtl$.v3ca2khepvmh$.dlg@40tude.net>
    <im233f$7bt$1@news.onet.pl> <183306ux72c5s$.1k7jce8dnr58a.dlg@40tude.net>
    <im2bqq$b47$1@news.onet.pl> <1tvbxh8rn5gge$.1kjy847dybx4z.dlg@40tude.net>
    <im2d7r$gn2$1@news.onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 15:05:46 +0100, skippy napisał(a):

    > Nieprawda.
    > Nie miałeś wyboru, co by nie zaklepał.

    > No a teraz zaklepał co innego.

    > Jeśli płacisz coś państwu i to nie jest Twoje, to jest to podatek jakich by
    > teorii nie dorabiać.

    > Nie interesuje mnie osobiście.
    > Staram siętam płacić jak najmniej powodowany słuszną ideą, że moimi
    > pieniędzmi najlepiej zaopiekuję się ja sam.
    > Każdy inny, czy to SP, czy OFE itd za cel ma jak najwięcej z tych pieniędzy
    > odkroić dla siebie.
    >
    > Interesuje mnie natomiast ogólnie to zamieszanie, które powstało za czasów
> [...]

    No przyznaję, że jesteś patriotą, skoro nie interesują cię Twoje własne
    pieniądze. Powodowany typowo polską zawiścią wobec tych którzy na Twojej
    krwawicy wzbogacli się o 8% twojego kapitału jesteś skłonny zrzec się go w
    całości, byle dokopać tym pierwszym. Niezła ekonomia - ale to takie
    swojskie ;).
    W takim razie zajmij się wydębieniem prowizji od AWS a ja odzyskaniem
    swoich pieniędzy od SP.