  • Data: 2009-12-05 09:04:00
    Temat: Re: [OT] śmiertelne zagrożenie
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Chmielewski" news:hfc1tu$63e$1@online.de

    > Bo 2/3 pieniedzy, wpompowanych we wschodnie landy, poszlo na "zasilki
    > socjalne".

    A to nic innego jak wina ich systemu i fakt, że kiedy zachodnie Niemcy
    pompowały mareczki (sentyment) we wschodnie landy to tamte tereny już
    zaczynały przeżywać desant szeroko rozumianych "brudasów" z różnych stron
    świata, którzy dostali od niemieckiego rządu to i owo a to kosztowało i to
    sporo. Najśmieszniejsze jest to, że ta przyjezda hołota i tak spierniczyła
    potem w bogatsze części Niemiec.
    To mogę porównać tylko do tego, że ktoś głosuje w wyborach na sepleniącego
    Tuska i wyjeżdża z kraju ;)

    > A te pieniedze przyszly z niemieckiego budzetu, nie z Unii; z Unii zbyt
    > wiele nie dostaly.

    I nie dostaną. Niemcy już zapowiedzieli, że czas najwyższy zacząć "głaskać"
    zachodnie landy bo były "niedopieszczone" przez ostatnie 20 lat. A jako, że
    głównie Niemcy decydują o kasie z UE to na wschodzie Niemiec nadal będzie
    bez zmian - no może z tym wyjątkiem, że zjawi się tam ciut więcej Polaków,
    Turków i innych nacji, które zasiedlą na nowo pustostany, których tutaj nie
    brakuje.