  • Data: 2009-12-07 19:27:37
    Temat: Re: [OT] śmiertelne zagrożenie
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Arek" news:hfjkc0$d2n$1@news.onet.pl

    > Ale ja chcę mieć wybór. Kupić bubla za 30% lub pełnowartościowy za 100%.
    > To ja chcę decydować czy proporcja ceny do jakości mnie zadowala.

    A nie decydujesz?

    > Na razie to po paliwo przyjeżdżają zza Odry...

    Potwierdzam! :) I dodam, że jest to rozwiązanie korzystne dla tych co
    mieszkają po wschodniej jak i zachodniej stronie rzeki :)

    > Co innego swoboda handlu i przepływu ludzi a co innego wolność krajów
    > w kształtowaniu własnej polityki gospodarczej/podatkowej, wewnętrznej,
    > zewnętrznej itd. Do tego pierwszego UE nie jest koneczna. Do tłamszenia
    > tego drugiego owszem.

    Za to wyżej napisałeś masz u mnie 1.5 litrową flaszkę :] Szkoda, że nie
    tylko w PL, po ulicach chodzi wiele tępaków, którzy nie potrafią dostrzec
    tego co piszesz. Z resztą cholera ich wie, może to tak tępe jednostki, które
    nie wyobrażają sobie życia w którym żadne tępy urzędas czy głupi polityk nie
    trzyma ich za pysk i nie mówi co jest dla nich dobre a co nie.