  • Data: 2014-08-13 08:40:08
    Temat: Re: Od jakiej kwoty można negocjować oprocentowanie lokat?
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Idź spokojnie, nie zmęcz się -- więcej kupisz/przeniesiesz. ;)

    Okazało się czystą teorią. Moja Biedronka nie miała tego mleka.

    > To skup, nie cena dla mnie.

    Według Ciebie cena hurtowa nie wpływa na cenę detaliczną?

    > 20 lat temu nie kupiłem, ale kupiłem na przełomie
    > wieków -- zapłaciłem około 15 tysięcy plnów.

    To musiałeś nabyć jakąś super-maszynę. Ja na przełomie wieków kupiłem za
    2000.

    > W 2008 zapłaciłem za laptop 1950 plnów.

    Tym razem zdecydowałeś się na przeciętny. Tylko czy jeśli ktoś raz kupi
    mercedesa S-klasy z salonu, a po latach używane tico to czy wniosek, iż
    ceny samochodów spadają będzie właściwy?

    > Dziś za laptop zapłacę 2 razy mniej -- jesienią
    > 2010 roku za netbook zapłaciłem około 600 plnów.

    haha... netbook to nie laptop. Jutro kupisz kalkulator, by udowodnić
    swoje tezy ;-)

    > Przeciętny? I mleko tez tak drożeje?

    Tak, widząc ilość iPhone'ów na ulicach zastanawiam się nawet czy nie
    podałem za niskiej wartości.
    Co do mleka - nie aż tak, ale jednak...

    > IMO niewiele jest droższych niż 1500 plnów.

    I pewnie dlatego iPhone należy do najpopularniejszych.

    Weź pod uwagę, iż zawsze jest pewne minimum. Od dłuuuższego czasu
    najtańsze auto z salonu kosztuje ok. 30-40 tys. zł. Kiedyś to było tico,
    potem matiz, seicento, teraz pewnie panda. Jasne, że jakość tego
    samochodu, wyposażenie jest lepsze. Ale nadal trzeba mieć te 30-40 tys.
    by w ogóle zaglądać do salonu z chęcią kupna auta klasy A.

    > Niski? Dziś 29 pln/miesiąc za nolimit to dużo wg ciebie?

    Tak. Na przełomie wieków był abonament w Plusie za 10zł/mc. To był
    najniższy dostępny abonament, dla osób które tylko odbierają lub
    awaryjnie dzwonią. Wszedłem na stronę plusa. 39,99zł chcą za najtańszy
    abonament dla nowego klienta. Dodam, iż w tym za 10zł dawano jeszcze
    aparat w promocji - nie za złotówkę, ale jednak taniej niż wartość rynkowa.

    > Nie potrafisz trzymać się rozmowy? Pisałem o cenach eksploatacji
    > mieszkań -- wskazywałem na czynniki mające wpływ na cenę końcową.

    Rzeczywiście tego nie rozumiem. Cena eksploatacji ma wpływ na cenę m2?

    > Aha -- ,,nadzorca'' mieszkań nie zarabia na szmalu właścicieli mieszkań?

    Ale moment. Akurat tutaj pisałeś, że konta tanieją... Teraz uparłeś się
    na mieszkania?

    > Remonty mieszkań wchodzą w skład ,,czynszów'' i są wykonywane stale.

    Fundusz remontowy? Czy o co Ci chodzi?

    > Jedno i drugie wchodzi w koszty utrzymania darmozjadów
    > nazywających siebie ,,zarządcami'' mieszkań.

    Ach! Czyli te rozmowy, telefony i podwyższy/zniżki mleka... to dlatego
    czynsz rośnie!

    > Zanim odpowiesz -- przeczytaj.

    Przyznaję - nie chwyciłem. Teraz podobno mamy problem z jabłkami.
    Wieszczysz podwyżkę czy obniżkę czynszu mieszkaniowego w związku z tym?

    > Po co mi te bilety? Aby wdychać (przepraszam) pierdy innych ludzi?

    No cóż... Niektórzy mają potrzebę korzystania z teatrów... Biorąc pod
    uwagę renesans teatru jako takiego i niejednokrotnie problem z nabyciem
    biletów - rzekłbym, iż tych ludzi jest całkiem sporo.
    --
    Pozdrawiam