    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Od jakiej kwoty można negocjować oprocentowanie lokat?
    Date: Wed, 13 Aug 2014 13:27:35 +0200
    <ls0qcm$5ko$1@sunflower.man.poznan.pl> <ls0qjt$tdg$1@node1.news.atman.pl>
    <53e47589$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    <ls1v2r$2c8$1@node1.news.atman.pl> <ls3j0f$qdc$1@node1.news.atman.pl>
    <ls3m2g$tgh$1@node1.news.atman.pl> <ls3u3e$5u3$1@node1.news.atman.pl>
    <ls5b68$k56$1@node1.news.atman.pl> <ls63vm$f1d$1@node1.news.atman.pl>
    <ls7ijh$e7t$1@node2.news.atman.pl> <ls95b9$g77$1@node1.news.atman.pl>
    <ls9na6$dp$1@node1.news.atman.pl> <lsbfii$sef$1@node1.news.atman.pl>
    <lscd6t$otj$1@node1.news.atman.pl> <lse4rb$tlr$1@node2.news.atman.pl>
    <lsf186$gbu$1@node1.news.atman.pl>

    "S" lsf186$gbu$...@n...news.atman.pl

    > Okazało się czystą teorią. Moja Biedronka nie miała tego mleka.

    Biedronka czy mBank -- jedna chwała. ;)

    >>> http://analizacen.pl/ceny-mleka.php

    > Według Ciebie cena hurtowa nie wpływa na cenę detaliczną?

    Wg mnie na obecną cenę detaliczną mleka ma wpływ wojna
    na Ukrainie i ,,sankcje'' nałożone przez potęgi (w tym
    i Ukrainę, i n Polskę) na Rosję.

    > To musiałeś nabyć jakąś super-maszynę.

    Super-hiper... Athlon 500 MHz. Monitor chiński iiyama czy jakoś tak.
    Ileż było zachwytu nad tym gównem. Dyski 20 GB (nie wiem, czy oba
    były wliczone w tę horrendalną cenę) karta dźwiękowa+panel 3.5 calowy,
    bezprzewodowa (radiowa) klawiatura i mysz... 128 MiB RAMek w jednym
    listku (ze 3 lata później 64 MiB można było kupić za dychę) i karta
    graficzna nieźle wypasiona oraz fax-modem z RJ11... Nagrywarka CDRW
    oraz odtwarzacz DVD....

    > Ja na przełomie wieków kupiłem za 2000.

    > Tym razem zdecydowałeś się na przeciętny.

    Athlon starczył na 8 lat, ale dokupiłem doń dyki
    i nagrywarkę DVDRW oraz rzecz jasna RAMki. Pod
    koniec czasu używania był zbyt wolny do: grafiki,
    filmów, przeglądarek netowych.

    Laptop mam do dziś (6 lat) i nie mam z nim problemów.
    (jest dostatecznie szybki do wszystkiego)
    Zmieniłem dysk i dokupiłem kartę z USB3/SATA (raczej
    rzadko z niej korzystam)... Jest dla mnie tak samo
    użyteczny, jak był 6 lat temu, z tym, że ma od lat
    słaby akumulator.

    > Tylko czy jeśli ktoś raz kupi mercedesa S-klasy z salonu, a po latach używane tico
    to czy wniosek, iż ceny samochodów spadają
    > będzie właściwy?

    Ten laptop w chwili kupna miał niemal najlepszy CPU. :)
    (2 rdzenie na 2 GHz, 2 GiB RAMek, osobna grafika ATI,
    WiFi a/b/g, BT2, modem telefoniczny, miejsce na modem 3G)

    Athlon 500MHz był najcieńszym z tamtych Athlonów.

    > haha... netbook to nie laptop. Jutro kupisz kalkulator, by udowodnić swoje tezy ;-)

    600 pln to mniej niż 1/3 z 2000 pln -- piszę o połowie.
    Kalkulatory mam za free pod Android czy Winows.

    >>> Niekoniecznie. Dziś przeciętny telefon (smartfon) kosztuje powiedzmy 1500zł.

    > Tak, widząc ilość iPhone'ów

    Aha... Ale dla mnie w tej cenie są dwa składniki:

    -- telefon wart ze 300 pln i podatek wzbogacający

    Zobacz, ile pieniędzy pozyskała firma Apple.
    Porównaj to z rezerwami państw takich jak USA.

    > na ulicach zastanawiam się nawet czy nie podałem za niskiej wartości.
    > Co do mleka - nie aż tak, ale jednak...

    > I pewnie dlatego iPhone należy do najpopularniejszych.

    To obecnie margines wobec Androidowych.

    > Weź pod uwagę, iż zawsze jest pewne minimum. Od dłuuuższego czasu najtańsze auto z
    salonu kosztuje ok. 30-40 tys. zł. Kiedyś to
    > było tico, potem matiz, seicento, teraz pewnie panda. Jasne, że jakość tego
    samochodu, wyposażenie jest lepsze. Ale nadal trzeba
    > mieć te 30-40 tys. by w ogóle zaglądać do salonu z chęcią kupna auta klasy A.

    Może tak -- nie znam cen samochodów.

    > Tak. Na przełomie wieków był abonament w Plusie za 10zł/mc. To był najniższy
    dostępny abonament, dla osób które tylko odbierają
    > lub awaryjnie dzwonią. Wszedłem na stronę plusa. 39,99zł chcą za najtańszy
    abonament dla nowego klienta. Dodam, iż w tym za 10zł
    > dawano jeszcze aparat w promocji - nie za złotówkę, ale jednak taniej niż wartość
    rynkowa.

    Ale dziś za 29 masz nieograniczone rozmowy po Polsce.
    Za 5 plnów masz odbieranie przez póltora roku i dzwonienie przez rok.
    W VM kinita jest bardzo tania, zatem 5 pln starczy na długo. Wobec
    10 za miesiąc -- 5 to taniej niż tanio. Po przeniesieniu VM daje
    8 pln. Niby na miesiąc, ale po doładowaniu odzyskujesz je.

    > Rzeczywiście tego nie rozumiem. Cena eksploatacji ma wpływ na cenę m2?

    Ma wpływ na codzienne wydatki.

    > Ale moment. Akurat tutaj pisałeś, że konta tanieją... Teraz uparłeś się na
    mieszkania?

    Koniec dyskusji.
    Poszukaj innego, kto chce, abyś zawracał mu dupę.

    Koszt obsługi bankowej ma wpływ na obsługę właścicieli
    mieszkań -- ,,nadzorcy'' nie mogą obyć się bez kont
    bankowych.

    Reszty nie czytam.

    Poupieraj się z kimś innym, skor nie umiesz trzymać
    się rozmowy i czerpiesz swe argumenty znikąd.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'