    From: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odp: Prośba o wytłumaczenie
    Date: Sun, 15 Feb 2009 20:50:44 +0100

    Jeden taki podpisał mi się inaczej na karcie a inaczej był podpisany w
    dowodzie. Niestety karty ze wzorem podpisu są w banku. Ktoś mi
    przetłumaczył (i nie miałam sił się dalej użerać), że sprawdza się
    zgodność imienia i nazwiska z dowodem osobistym i oczywiście zerka na
    zdjęcie.
    Teraz ING Bank mi przysłał kartę. Też nie mam zamiaru jej tym razem
    podpisywać. Nie ma głupich. Życie mnie troszeczkę nauczyło. Nie wiem
    jednak jak to się sprawdzi w praktyce.

    Sprawdzi się tak, że będziesz posądzana o to, że "nie dorosłaś" do używania
    karty, tak jak ja :)
    Jak ktoś słusznie zauważył, jest to walka z wiatrakami i niestety tym
    optymistycznym akcentem mam zamiar zakończyć tą weekendową dyskusję.
    Zdania jedank nie zmienię i dalej będę "utrudniał" życie niekompetentnym
    kasjerom, których przy obecnym stanie prawnym obowiązkiem jest myśleć, a
    niestety zdarza się to bardzo niewielu...
    Dziękuję wszystkim za mniej lub bardziej rzeczową dyskusję. Nieświadomym
    zagrożenia podpisania karty życzę rychłego sprawdzenia na własnej skórze
    konsekwencji :)
    Pozdrawiam !
    WOJO